شادی عجیب رائول گونزالس با سرمربی اخراجی رئال مادرید

شادی عجیب رائول گونزالس با سرمربی اخراجی رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی- رائول گونزالس اسطوره سالهای نه چندان دور باشگاه رئال مادرید این روزها هدایت یکی از تیمهای پایه ای این باشگاه را برعهده دارد. رائول بعد از قهرمانی تیمش در لیگ جوانان بی اسپانیا، توانست اولین جامش در حرفه مربیگری را درسمت مربی تیمهای پایه ای رئال مادرید کسب کند.

بعد از بالای سربردن جام، رائول حسابی با شاگردانش شادی کرد و این قهرمانی را به آنها تبریک گفت ولی کمی بعد تصویری را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد تا خبر قهرمانی تیمش در لیگ جوانان بی را منتشر کند و در پیغامی که درکنار این عکس نوشت، از سرمربی سابق این تیم که در بخش عمده ای از فصل هدایت تیم را برعهده داشت یاد کرد: آلوارو بنیتو

آلوارو بنیتو سرمربی سابق تیم جوانان بی رئال بود که به دلیل انتقاداتش از تیم اصلی رئال مادرید در طول فصل، چندی پیش از سمتش برکنار شد و رائول گونزالس به جای او هدایت تیم را در دست گرفت. رائول در کنار این عکس نوشت:« فصل فوق العاده ای را با تیم جوانان بی رئال مادرید پشت سرگذاشتیم. خوشحالم که بخشی از این تیم فوق العاده قهرمان هستم.»

کمی بعد بنیتو در کامنتی پائین این عکس نوشت:« تبریک جوانان. دستاورد فوق العاده ای است» و رائول هم در پاسخ به کامنت او نوشت:« این جام مال تو هم هست دوست من.»

6363