استقلال 2 الهلال 1 / الحلال!

استقلال 2  الهلال 1 / الحلال!

وبسایت رسمی فوتبالی - استقلال بازی فوق العاده حیاتی مقابل الهلال را برد تا به ادامه بازیهایش در آسیا امیدوار شود

به گزارش فوتبالی، استقلال در نیمه اول بازی منطقی‎ای ارائه داد و روی دو ضربه ایستگاهی - که تمرین شده بود - به گل رسید. آبی ها اگر چه در نیمه دوم یک گل دریافت کردند اما توانستند 3 امتیاز فوق العاده مهم از الهلال بگیرند و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر به نسبت الدحیل، در رده سوم قرار بگیرند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، امید نورافکن، علی کریمی، فرشید اسماعیلی(93 - آرمین سهرابیان)، آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان، اسماعیل گونکالوس(88 - منشا)

ترکیب الهلال:علی المعیوف، محمد البریک، جهفالی، البلیهی، کادیش، جینیاک((62 - الدوساری) ، محمد شلهوب، کارلوس ادواردو، هتان(65- یاسر الشهرانی)، جووینکو(68 - نواف العابد) و گومیس

شرح گل:

استقلال یک الهلال صفر: روی سانتر زیبای پاتوسی در دقیقه 5، علی کریمی با یک ضربه سر گل اول بازی را به ثمر رساند.

استقلال دو  الهلال صفر: روی ارسال پاتوسی در دقیقه 30 ، محمد دانشگر با یک ضربه سر لقمه آماده را در اختیار پژمان منتظری قرار داد تا او کار سختی برای باز کردن دروازه الهلال نداشته باشد.

استقلال دو  الهلال یک: اشتباه زکی پور در دفع توپ باعث شد تا توپ جلوی پای گومیس بیفتد و او در دقیقه 71 و در شرایطی که کاری از حسینی هم ساخته نبود یکی از گلهای خورده را جبران کرد)

لحظات حساس:

دقیقه 24: ضربه هتان با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 35: علی کریمی می توانست گل دوم خودش و گل سوم استقلال را به ثمر برساند منتهی ضربه سرش را با بی دقتی به بیرون زد.

دقیقه 40: ضربه بازیکن الهلال بعد از برخورد به مدافعان استقلال با اختلاف کمی از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 43: جووینکو نزدیک بود یکی از گلها را جبران کند منتهی ضربه او خوشبختانه درست زده نشد تا استقلالی ها نفسی به راحتی بکشند.

دقیقه 50: حسینی با یک سیو خوب مانع گلزنی جووینکو شد.

دقیقه 57: خوشبختانه تا اینجای کار ،شب، شب جووینکو نبوده و این بار ضربه ایستاهی ستاره ایتالیایی الهلال، با اختلاف از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

اخطار:

علی کریمی(19)، دانشگر(50)، فرشید اسماعیلی(56) ، زکی‎پور(94)، البلیهی( 31)

1984