پدیده جوان چلسی: هازارد الگوی بزرگ من است

پدیده جوان چلسی: هازارد الگوی بزرگ من است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی، دیروز در دیدار تیمش مقابل وستهام، با ارائه نمایشی بی‌نظیر و به ثمر رساندن دو گل زیبا، یک تنه آبی‌های لندن را به پیروزی رساند، کالوم هادسون اودوی، پدیده 18ساله چلسی از او به عنوان الگوی بزرگ خود یاد کرده و گفت از دیدن درخشش بی‌نظیر هازارد حیرت‌زده شده است.

پدیده 18ساله چلسی درباره درخشش هازارد گفت:" می‌توانم اینطور بگویم که با دیدن بازی هازارد دهانم از تعجب باز مانده بود. از اول تا آخر بازی او واقعا من را مات و مبهوت کرده بود".

هادسون اودوی در ادامه گفت:" واقعا بی‌نظیر بود. هازارد یک فوتبالیست استثنایی است. همه می‌دانند او چه کیفیت بالایی دارد. هازارد یک فوتبالیست بی‌نظیر است و من در هر بازی از تماشای او چیزهای زیادی یاد می‌گیرم".

اودوی که انتظار می‌رود در صورت ترک چلسی توسط هازارد فرصت بیشتری برای بازی در این تیم پیدا کند در ادامه صحبتهایش گفت:" من همیشه، چه در تمرینها و چه در بازی‌ها، هازارد را به دقت زیر نظر می‌گیرم و از او می‌آموزم. او برای من یک الگوی بزرگ است که با در کنارش بودن احساس می‌کنم هر روز فوتبالیست بهتری می‌شوم".