پیشکسوت استقلال: آن ها که فکر می کنند استقلال ارث پدری شان است باید بروند

پیشکسوت استقلال: آن ها که فکر می کنند استقلال ارث پدری شان است باید بروند

وب سایت رسمی فوتبالی، سعید لطفی اعتقاد دارد برخی از بازیکنان باید در پایان فصل از استقلال جدا شوند.

به گزارش فوتبالی، پیشکسوت استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: خوشبختانه استقلال در بازی با الهلال خوب بود و برد به موقعی کسب کرد. بعد از حواشی که برای استقلال رقم خورد، این تیم به برد نیاز داشت و خدا را شکر که برابر الهلال این اتفاق رقم خورد تا استقلال به آرامش نسبی دست پیدا کند.

لطفی در ادامه افزود: با توجه به شرایطی که برای استقلال رقم خورده، برخی که فکر می کنند استقلال ارث پدری شان است باید از این تیم بروند. آن هایی که با دخالت های بی جایشان خود را همه کاره استقلال می دانستند و در جدایی برهانی، صادقی، عمران زاده و خیلی بازیکنان دیگر نقش داشتند نباید دیگر در این تیم جایی داشته باشند و بهتر است پایان فصل خودشان از استقلال بروند.

وی در خصوص بازی استقلال برابر سپاهان اعلام کرد: بازی سختی برای هر دو تیم است و استقلال باید در این بازی به دنبال بازی منطقی باشد تا با استفاده از فرصت ها برنده شود. به نظر من استقلال هنوز برای قهرمانی شانس دارد و باید از لغزش احتمالی رقبایش استفاده لازم را ببرد.

مدافع اسبق در ارتباط با شرایط خط دفاعی استقلال گفت: خط دفاعی استقلال در بازی با الهلال خوب کار کرد و من امیدوارم شفر از چشمی در پست تخصصی اش استفاده کند. چشمی در خط هافبک خیلی بیشتر و بهتر می تواند کارایی داشته باشد تا در خط دفاع استقلال و امیدوارم شفر او را به پست تخصصی اش برگرداند تا هم به استقلال کمک کند و هم به چشمی.

9697