وقتی نوجوان یونایتدی، اسطوره لیورپول را سرکار گذاشت

وقتی نوجوان یونایتدی، اسطوره لیورپول را سرکار گذاشت

سایت رسمی فوتبالی- چند روز پیش و زمانی که جیمی کاراگر برای تماشای مصاف منچستریونایتد مقابل بارسلونا در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به ورزشگاه اولدترافورد رفته بود، یکی از هواداران نوجوان یونایتد، او را سرکار گذاشت و این اسطوره باشگاه لیورپول هم متوجه ماجرا نشد.

به گزارش فوتبالی، اسطوره لیورپول در بین هواداران نشسته بود و بازی را از نزدیک تماشا می کرد و زمانی که دختر بچه 13 ساله ای به نام مولی کای به سوی او رفت تا با او عکسی را به یادگار بگیرد، کاراگر با رویی باز و با مهربانی به درخواست او پاسخ مثبت داد.

اما کاراگر نمی دانست که این دختر نوجوان کف دستش عبارت 20 بار را نوشته و دستش را رو به دوربین به نمایش گذاشته (20 بار، تعداد قهرمانی های منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس است.»

استیوی، پدر مولی در گفتگو با منچستر ایونینگ نیوز گفته:« من به مولی گفتم که برو و با کاراگر یک عکس یادگاری بگیر. او گفت که نمی خواهد با کاراگر عکس بگیرد. من به دخترم پیشنهاد دادم که کف دستش عبارت "20 دفعه" را بنویسد و دستش را رو به دوربین نشان دهد. من این عکس را گرفتم و کاراگر هم متوجه نشد.»


جیمی کاراگر در آن زمان متوجه این شوخی نشده بود و ساعاتی بعد و پس از انتشار این عکس در شبکه های اجتماعی، او در جریان ماجرا قرار گرفت. 

استیوی دراین باره ادامه داد:«کاراگر متوجه این ماجرا نشد؛ تا اینکه یکی این عکس را در توئیتر بازتاب داد و کاراگر را روی آن تگ کرد. کاراگر خیلی سریع عکس را ری توئیت کرد و زیر آن کامنت گذاشت. البته واکنش بانمک و خوبی هم داشت. مولی هم روی فضا بود. او یکی از هواداران پروپاقرص یونایتد است و تمام بازیهای خانگی و خارج از خانه تیم را از نزدیک تماشا می کند.»

6363