ایست قلبی درزمین چمن به رغم هشدار پزشکان

ایست قلبی درزمین چمن به رغم هشدار پزشکان

سایت رسمی فوتبالی- پاپی فاطی، بازیکن 28 ساله باشگاه مالانتی چفز سوازیلند به خاطر ایست قلبی در جریان دیدار تیمش مقابل گرین مامبا در کیلارنی استادیوم از دنیا رفت. 

به گزارش فوتبالی، این بازیکن اهل بروندی، مشکل قلبی داشت و دقیقا یک روز قبل از انجام این بازی، پزشک معالجش به او توصیه کرده بود تا از دنیای فوتبال خداحافظی کند. اما پاپی این هشدار را نادیده گرفت و در این بازی به میدان رفت ودرجریان مسابقه و در حالی که تنها 15 دقیقه از شروع بازی گذشته بود، در داخل زمین چمن، ناگهان از هوش رفت و بیهوش روی زمین افتاد

اعضای کادر پزشکی حاضر در ورزشگاه هم که نتوانستند کار خاصی انجام دهند این بازیکن جوان را به بیمارستان فرستادند ودربیمارستان هم کاری از پزشکان ساخته نبود و او از دنیا رفت. 

درماه ژانویه این بازیکن تستهای پزشکی داده بود و مشخص شده بود که مشکل قلبی دارد و بعد از آن پزشکان به او توصیه کردند که یا قلبش را عمل کند و یا اینکه از فوتبال خداحافظی کند. فاطی توصیه پزشکان را نادیده گرفت و به تیم مالانتی چفز پیوست و روز چهارشنبه خودش درمورد مشکل قلبی اش صحبت کرده بود.

  


عجیب اینجاست که این فوتبالیست که از بیماری اش آگاه بود، یک روز قبل از این بازی در گفتگو با رسانه های محلی گفته بود که پزشکان به او توصیه کرده اند که اگر ازدنیای فوتبال خداحافظی نکند، ممکن است به قیمت جانش تمام شده و به زودی بمیرد.

این بازیکن اهل بروندی درسال 2008 به ترابزونسپور ترکیه پیوست تا سال 2011 بازیکن این تیم بود. البته او هرگز در لیگ ترکیه بازی نکرد و در طول این سالها به صورت قرضی پیراهن تیمهای دیگر را به تن می کرد.

6363