مصدومیت ستاره رئال مادرید از ناحیه همسترینگ

مصدومیت ستاره رئال مادرید از ناحیه همسترینگ

سایت رسمی فوتبالی - کریم بنزما، ستاره هفته های اخیر رئال مادرید، دیدار روز یکشنبه این تیم برابر رایو وایکانو را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داد. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم نوک فرانسوی رئال مادرید پس از بازگشت زیدان به نیمکت این تیم در دوران اوج خود به سر می برد و تمامی 8 گل اخیر مادریدی ها در دیدارهای مختلف را به ثمر رسانده بود. بنزما در تساوی 0 - 0 پنج شنبه شب برابر ختافه در ترکیب رئال مادرید حضور داشت و برای اولین بار در 6 بازی اخیر موفق به گلزنی نشد. این بازیکن تمرین روز شنبه تیمش را از دست داد و رئال مادرید تایید کرد که این بازیکن 31 ساله دچار مصدومیت شده است. در بیانیه باشگاه آمده: " پس از انجام تست های پزشکی روی کریم بنزما توسط دپارتمان پزشکی باشگاه، مصدومیت او از ناحیه همسترینگ پای چپ تشخیص داده شد. دوران درمان او به زودی بررسی و اعلام خواهد شد. "

با این که باشگاه رئال مادرید زمان مشخصی برای طی شدن روند درمان بنزما مشخص نکرده است اما زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی خود تایید کرد که این بازیکن در دیدار یکشنبه برابر رایو وایکانو حضور نخواهد داشت. مربی فرانسوی گفت: " می دانیم که کریم را در اختیار نداریم. اما تیمی داریم که می خواهد تلاش کند و پیروز بازی باشد. نمی گویم که چطور بازی خواهیم کرد یا با چه سیستمی به میدان می رویم. گزینه های زیادی در اختیار داریم. "

1070