اسپالتی: شانس شکست یووه را داشتیم، می توانم 100 سال در اینتر بمانم

اسپالتی: شانس شکست یووه را داشتیم، می توانم 100 سال در اینتر بمانم

سایت رسمی فوتبالی - لوسیانو اسپالتی معتقد است که اینتر فرصت شکست یوونتوس را داشت و درباره آینده خود نیز مدعی شد که می تواند 100 سال در اینتر بماند اما باید بهترین تصمیم برای باشگاه اتخاذ شود.

به گزارش فوتبالی، اینتر در نیمه اول دیدار برابر یوونتوس تیم برتر میدان بود اما تنها توانست یک گل به ثمر برساند و کریستیانو رونالدو در نیمه دوم این گل را پاسخ داد تا بازی با نتیجه 1 - 1 به پایان برسد. اسپالتی پس از بازی به خبرنگاران گفت: " در نیمه اول کنترل بازی را بر عهده داشتیم و در بسیاری از مواقع خطر آفرین بودیم اما گلزنی هرگز آسان نیست. در نیمه دوم نتوانستیم این روند را ادامه دهیم و یووه تهاجمی تر شد. توپ را بیشتر لو دادیم. از فضاهای کمی که در اختیار آنها قرار می گرفت نیز استفاده کردند. هر دو تیم برای پیروزی تلاش کردند و بازی جذابی بود. فکر می کنم بازی خوبی بود. مشخصا در لحظاتی از بازی کیفیت پایین آمد. دفاع نقطه قوت ما نیست و ما نتوانستیم یک دیوار برابر محوطه جریمه خود بکشیم. "

اسپالتی درباره شایعات پیرامون جانشینان احتمالی خود از جمله مورینیو و کونته و همچنین آینده اش در اینتر اظهار داشت: " مشکلی وجود ندارد. باشگاه در این باره تصمیم خواهد گرفت. من با خوشحالی می توانم 100 سال در اینتر بمانم اما کار درست این است که مقامات اینتر انتخاب کنند چه چیزی برای باشگاه درست است. اگر این بدین معنا باشد که من کارم را از دست بدهم، مشکلی نیست. اینتر افرادی را دارد که می دانند چطور تصمیم بگیرند و از اینتر دفاع کنند. "

1070