فاجعه در اولدترافورد: ضعیفترین آمار کلین شیت خانگی در50 سال اخیر

فاجعه در اولدترافورد: ضعیفترین آمار کلین شیت خانگی در50 سال اخیر

سایت رسمی فوتبالی- منچستریونایتد در بازی روز یکشنبه اش مقابل چلسی موفق نشد کلین شیت کند و این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید و حالا این اتفاق باعث شده تا یکی از ضعیف ترین آمارها برای شیاطین سرخ درپنجاه سال اخیر رقم بخورد

به گزارش فوتبالی، درابتدا این خوان ماتا بود که دردقیقه 11 بازی برای یونایتد گلزنی کرد ولی مارکوس آلونسو بازی را به تساوی کشید تا امتیازات این دیدار بین دو تیم تقسیم شود.

تنها گل چلسی دراین مسابقه از روی اشتباه داوید دخئا رقم خورد و این سومین اشتباه دخئا در چهار بازی اخیر تیمش بود که منجر به گلزنی تیم حریف شد.

ناکامی یونایتد در کلین شیت کردن در اولدترافورد، اتفاق تازه ای دراین فصل نیست و آنها در رقابتهای این فصل لیگ برتر تنها 2 بار توانسته اند تا در دیدارهای خانگی دروازه شان را بسته نگاه دارند؛ یک تساوی بدون گل مقابل کریستال پالاس در ماه نوامبر و دیگری کلین شیت مقابل لیورپول در ماه فوریه تنها دو باری بوده که شیاطین سرخ در بازیهای خانگی این فصل در لیگ برتر و درمقابل هوادارانشان  گلی را دریافت نکردند.

درحال حاضر یونایتد تنها در 11% از بازیهایش کلین شیت کرده که این به معنی تنها 2 کلین شیت در 18 بازی خانگی اش دراین فصل بوده و این ضعیف ترین آمار یونایتد از فصل 63-1962 است. در آن فصل شیاطین سرخ تنها در 2بازی از 21 بازی خانگی شان موفق به کلین شیت شده بودند (در9.5% بازیها)


شاگردان اوله گونار سولشر تنها یک فرصت دیگر تا پایان فصل دارند تا بتوانند با کلین شیت در دیداری خانگی این آمار را بهبود ببخشند و آن هم در روز مصاف با کاردیف سیتی در هفته آخر رقابتهای این فصل لیگ برتر است.

البته آنها باید در امور تهاجمی هم قوی تر ظاهر شوند چرا که در بازی با چلسی تنها 7 شوت به سمت دروازه حریف داشتند. از فصل 4-2003 به بعد، یونایتد تنها 4 بار در بازیهایش در اولدترافورد، کمتر از تیم حریف شوت به دروازه زده بود.

شیاطین سرخ در چهار بازی اخیرشان طعم برد را نچشیده اند و باید بکوشند تا هرچه سریعتر به این وضعیت پایان دهند. در حال حاضر یونایتد با کسب 65 امتیاز تیم ششم جدول لیگ برتر است و سه امتیاز کمتر از چلسی رده چهارمی و پنج امتیاز کمتر از تاتنهام رده سومی کسب کرده و تنها 2 بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده است.

        6363