ناصر محمدخانی: پرسپولیس با گل علیپور برنده می شود/هافبک ها نقش مهمی در تاشکند دارند

ناصر محمدخانی: پرسپولیس با گل علیپور برنده می شود/هافبک ها نقش مهمی در تاشکند دارند

وب سایت رسمی فوتبالی- مهاجم سال های گذشته پرسپولیس ابراز امیداوری کرد که علی علیپور با گلزنی در تاشکند بتواند نوار گلزنی هایش در لیگ برتر را نیز ادامه دهد و تیم برانکو با گلزنی دوباره این مهاجم دست پر به تهران بازگردد. 

ناصر محمدخانی در گفتگو با فوتبالی با اشاره به شرایط پرسپولیس قبل از بازی در برابر پاختاکور گفت: پرسپولیس بازی خوبی را در تبریز از خود به نمایش گذاشت و حتی می توانست برنده آن بازی هم باشد اما پرسپولیس با توجه به شرایط خاص این بازی به گونه ای کار کرد که با غافلگیری روبرو نشود.

مهاجم پیشکسوت پرسپولیس در ادامه مسیر را برای قهرمانی این تیم در لیگ برتر هموار خواند و گفت: پرسپولیس با پیروزی بر ماشین سازی در تهران می تواند قهرمانی اش را در لیگ برتر مسجل کند. این تیم لیاقت قهرمانی را دارد و همه ما منتظر هت تریک تیم برانکو در قهرمانی هستیم.

محمدخانی در ادامه در خصوص بازی حساس پرسپولیس در تاشکند برابر پاختاکور اظهار داشت: بچه ها به خوبی به اهمیت و حساسیت این بازی واقف هستند و می دانند پرسپولیس در این بازی فقط برد می خواهد. یه نظر من پرسپولیسی ها در این بازی باید هوشیارانه عمل کنند و اول دنبال این باشند که گل نخورند. در این بازی هافبک های پرسپولیس نقش اساسی و مهمی را ایفا می کنند. در بازی رفت دیدیم که بازیکنان پاختاکور به خوبی از فضا های میانه میدان برای بازیسازی استفاده می کنند. به همین دلیل باید فضا را از این تیم بگیریم تا ابتکار عمل را در دست داشته  باشیم. در این بازی مساوی به درد ما نمی خورد و ما باید حتما برنده این دیدار شویم.

ناصر محمدخانی  در خصوص انتقاداتی که این روزها از علی علیپور می شود، گفت: علیپور مهاجم خوبی است و الان زمان خوبی برای انتقاد از او نیست. درست است که او در چند بازی اخیر در امر گلزنی ناکام بوده اما او هنوز آقای گل پرسپولیس است. وی ادامه داد: علیپور با وجود عدم گلزنی در بازی های اخیر، در طول این بازی ها نمایش خوبی داشته و تحرک لازم را در زمان حضورش در زمین از او شاهد بودیم. به نظر من علیپور به لحاظ روحی و روانی تمرکز لازم را ندارد که این موضوع می تواند خیلی زود برطرف شود. من پیش بینی می کنم روند ناکامی های علیپور در تاشکند شکسته می شود و پرسپولیس با گل علیپور در بازی با پاختاکور  به عنوان تیم برنده به تهران باز می گردد.

7655