حمله شدید کاپیتان چلسی به ساری: تو شایسته احترام نیستی!

حمله شدید کاپیتان چلسی به ساری: تو شایسته احترام نیستی!

سایت رسمی فوتبالی – گری کیهیل گفته که مائوریتسیو ساری، مربی چلسی احترامی برای او قائل نیست. دوران بازی کیهیل در چلسی رو به پایان است و او در انتهای فصل، با اتمام قراردادش از چلسی جدا خواهد شد.

کاپیتان چلسی با این تیم دو بار فاتح لیگ برتر و یک بار فاتح لیگ قهرمانان شد. این بازیکن 33ساله از زمان آمدن مائوریتسیو ساری به چلسی تنها 21 دقیقه در لیگ برتر بازی کرده و در تمامی رقابت‌ها تنها 7 بار به میدان رفته بود.

کیهیل گفت: «اوضاع برای من واقعا افتضاح بوده است. زمانی که چلسی را ترک کنم این اتفاقات از ذهنم پاک خواهد شد. آخرین خاطره من فینال جام حذفی پارسال خواهد بود.

اوضاع خیلی سخت بوده است. من در شش فصل گذشته به صورت مرتب بازی کرده‌ام و با چلسی همه چیز را فتح کرده‌ام، و دیدن بازی‌ها از کنار میدان چیزی بود که انتظارش را نداشتم.

من می‌دانم که نحوه کار باشگاه چطور است. من با همه بازیکنان و کارکنان باشگاه رابطه‌ای عالی دارم اما از این رابطه استفاده نشد. 

اگر شما به یک بازیکن برای دو، سه، چهار بازی میدان دهید، نیازی ندارید که توضیح بدهید. اما اگر کار به هشت، نه بازی برسد، باید اوضاع را توضیح بدهید. چه خبر است؟ اما مربی این کار را نکرده است.

من دیده‌ام که برخی از بازیکنان دیگری که با چلسی قهرمان شده‌اند هم همین اتفاق برایشان افتاده است. برایم خیلی سخت است که به کسی احترام بگذارم که به دستاوردهایی که برخی از ما با این باشگاه داشته‌ایم احترامی نمی‌گذارد.»

8444