سورپرایز جالب برای بازیکن باتجربه در رختکن یوونتوس

سورپرایز جالب برای بازیکن باتجربه در رختکن یوونتوس

سایت رسمی فوتبالی - آندره آ بارزالی آخرین روزهای فوتبالی خود را سپری می کند. این بازیکن در سن 38 سالگی تصمیم گرفته تا پس از هشت فصل حضور در یوونتوس و یک عمر زندگی در لیگ ایتالیا از فوتبال بازنشسته شود. به همین خاطر است که بازیکنان تیم تورینی تصمیم گرفتند تا آخرین جشن تولدش به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای خیلی خاص باشد و برای او یک سورپرایز ویژه در نظر گرفتند.

به گزارش فوتبالی، در تصاویری که در صفحه اینستاگرام پائولو دیبالا منتشر شده، مشخص است که بازیکنان یوونتوس یک جشن "سورپرایز" برای بارزالی در نظر گرفته اند. بازیکن آرژانتینی یکی از عوامل برگزاری این مراسم بوده است. در این جشن تولد کاغذ رنگی، کیک و بادکنک دیده می شود و به نظر می رسد که برنامه ریزی قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شده است.

در ویدئوی منتشر شده، به محض ورود بارزالی در رختکن به سمت او بادکنک و کاغذرنگی پرت می شود. مارتین کاسرس موسیقی پخش می کند و خوان کوادرادو هم در حال فیلمبرداری است.بقیه بازیکنان نیز در این ویدئو به زبان ایتالیایی سرود "تولد مبارک" می خوانند. 

البته بازیکنان یووه برای این که با بارزالی شوخی کنند به جای این که بادکنک 38 را برای او آماده کنند، دو بادکنک که عدد 43 را نشان می دهد در این جشن سورپرایز مورد استفاده قرار داده اند.