پیش‌بینی مایکل اوون از قهرمان لیگ برتر

پیش‌بینی مایکل اوون از قهرمان لیگ برتر

سایت رسمی فوتبالی – مایکل اوون پیش‌بینی کرده که منچسترسیتی اولین تیم انگلیسی در یک دهه گذشته شود که از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ برتر دفاع می‌کند.

اما این مهاجم سابق لیورپول انتظار دارد که تیم سابقش هم 97 امتیاز کسب کند.

سیتی و لیورپول تنها یک امتیاز با هم اختلاف دارند و مردان پپ گواردیولا در حالی مقابل برایتون بازی می‌کنند که می‌دانند با یک پیروزی، قهرمان لیگ برتر خواهند شد. اما مردان یورگن کلوپ هم به دنبال اولین قهرمانی خود در 29 سال گذشته هستند.

اوون می‌گوید: «بسیار بعید است که مرغ‌های دریایی (برایتون) مانع چهاردهمین پیروزی پیاپی منچسترسیتی در لیگ شوند. این آمار نشان می‌دهد که لیورپول چقدر کار سیتی را سخت کرده است. برایتون در خانه آرسنال نشان داد که تسلیم نمی‌شود، و اگر مقابل دروازه آرسنال خونسردی بیشتری داشت، اوضاع به گونه دیگری رقم می‌خورد.

سیتی هم مقابل لستر در درخشان‌ترین حالت خود نبود، اما ونسان کمپانی، کاپیتان تیم الهام‌بخش پیروزی آنها شد. مردان پپ گواردیولا دوست دارند گلی زودهنگام بزنند، اما ممکن است در ساحل جنوبی انگلیس مجبور شوند صبور باشند و منتظر گل اولشان بمانند. اما به نظرم آنها در نهایت به‌راحتی پیروز خواهند شد.

لیورپول در صورت لغزش سیتی در ورزشگاه آمکس، قهرمان شایسته لیگ برتر خواهد بود. اما حس می‌کنم که لیورپول در مادرید جامی را به دست خواهد آورد که شایسته فصل درخشانش است، نه در آنفیلد.»

8444