محمدی:‌ تیم ملی نوجوانان پایه فوتبال فردای ایران است

محمدی:‌ تیم ملی نوجوانان پایه فوتبال فردای ایران است

وب سایت رسمی فوتبالی- رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی نوجوانان با استعدادیابی بسیار خوبی انتخاب شده و امیدواریم به دور بعدی مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا صعود کند.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اکبر محمدی رئیس کمیته جوانان درباره همگروهی تیم ملی فوتبال نوجوانان با تیم های افغانستان، مالدیو و فلسطین گفت: نوجوانان بر اساس نتایج قبلی که به دست آورد در سید یک قرار گرفته و با تیمهای بسیار خوبی همگروه است. تیم افغانستان پتانسیل بسیار خوبی دارد و نزدیک به بازیکنان ما هستند. مالدیو و فلسطین به هر شکل قابل احترام هستند و اکنون نمی شود دیگر هیچ تیمی را دست کم گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: تیم ملی نوجوانان با توجه به استعدادیابی بسیار خوبی که در این رده توسط کادر فنی انتخاب شده و حمایت مجموعه فدراسیون امیدوار هستیم که به دور بعدی مسابقات صعود کند و بهترین نتیجه را کسب کند. این تیم در واقع پایه فوتبال فردای ایران است و ما از هیچ حمایتی برای این تیم دریغ نمی کنیم.

وی در خصوص همگروهی تیم ملی فوتبال جوانان با تیم های امارات، نپال و قرقیزستان گفت: از چند منظر باید برگزاری بازیها را ارزیابی کنیم. این تیم با توجه به نتایج قبلی  که به دست آورده در سید دو قرار دارد و امارات به عنوان سرگروه است. کار بچه ها سخت است و حریفانمان آسان نیستند.

وی گفت: قرقیزستان سابقه خوبی در فوتبال آسیا دارد و جز کشورهای فوتبال مبتنی بر فیزیک را بازی می کند و کار را برای تیم های رده سنی سخت تر می کند. نپال با توجه به سرمایه گذاری که کرده تیم خوبی دارد و در مجموع با تیم های آسانی همگروه نیستیم.

وی در پایان گفت: جوانان کادر فنی خوبی که دارد . با توجه به پتانسیلی که این تیم دارد و بسیاری از بازیکنان حاضر در جام جهانی نوجوانان و نایب قهرمانی در هند، در این تیم هستند به نظر می رسد که یک تیم با استعداد است و با هدایت کادر فنی نماینده مناسبی برای کشورمان باشند تا بعد از یک دوره غیبت از مرحله مقدماتی عبور کند و نتیجه مناسبی را به دست آورد.

7655