خبر رسمی انتقال هازارد به رئال؛ بعد از فینال باکو

خبر رسمی انتقال هازارد به رئال؛ بعد از فینال باکو

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه رئال مادرید قصد دارند تا خبر انتقال قطعی ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی به تیمشان را بلافاصله بعد از برگزاری فینال لیگ اروپا اعلام کنند.

به گزارش فوتبالی، و طبق گزارش منتشره در روزنامه اکیپ، چاپ فرانسه، هازارد با قراردادی 100 میلیون یورویی به رئال مادرید منتقل خواهد شد. فینال لیگ اروپا روز 29 ماه می میان دو تیم چلسی و آرسنال و در ورزشگاه شهر باکو برگزار خواهد شد و این بازی آخرین بازی هازارد با پیراهن آبی پوشان لندنی خواهد بود.

روزنامه اکیپ همچنین جزئیات بیشتری درمورد قرارداد انتقال هازارد به چلسی منتشر کرده و یادآوری کرده که سران دو باشگاه چند هفته پیش با هم به توافقات نهایی دست یافته اند و سران رئال برای جذب هازارد 100 میلیون یورو به چلسی پرداخت خواهند کرد.


با انتقال هازارد به رئال مادرید، یکی از آرزوهای قلبی زین الدین زیدان برآورده خواهد شد. این درحالی است که قرارداد هازارد با چلسی تا سال2020 اعتبار دارد و او بارها پیشنهادات تمدید قراردادش با چلسی را رد کرده و این یکی از آخرین فرصتهای چلسی برای درآمدزایی از فروش هازارد است.

بدین ترتیب و طبق برنامه ریزی های انجام شده، مراسم معارفه ادن هازارد درباشگاه مادریدی در روزهای ابتدایی ماه ژوئن برگزار خواهد شد. بنابر گزارش منتشره در روزنامه اکیپ، پل پوگبا اولویت بعدی رئالی ها دربازار تابستانی خواهد بود که البته بالارفتن قیمت پوگبا (قیمتی درحدود 150 میلیون یورو)، باعث شده تا جذب او کار خیلی راحتی نباشد.

6363