پدر هازارد پشت میز وصندلی برای کسب درآمد از مهارتهای پسرانش

پدر هازارد پشت میز وصندلی برای کسب درآمد از مهارتهای پسرانش

سایت رسمی فوتبالی- تمام شواهد و قراین حکایت از آن دارد که این تابستان، تابستان پرسروصدایی برای خانواده هازارد خواهد بود. اینطور به نظر می رسد که ادن هازارد تصمیمش را برای ترک چلسی گرفته و اگر مشکلی پیش نیاید، فصل آینده او را در رختکن رئال مادریدخواهیم دید.

به گزارش فوتبالی به نظر می رسد که این انتقال با قیمتی بین 100 تا 115 میلیون یورو انجام شود و چشمکهای هازارد برای رئال و زین الدین زیدان همچنان ادامه دارد و با وجود سرسختی های چلسی، گویا باید کار را تمام شده دانست.

از سوی دیگر تورگان، برادر ادن هازارد کار نسبتا آسان تری دارد. این بازیکن 26 ساله تابستان بوروسیا مونشن گلادباخ را ترک خواهد کرد واحتمالا با قراردادی 40 میلیون یورویی به بوروسیا دورتموند خواهد پیوست.

دراین میان و دراین شرایط، پدر ادن و تورگان تصمیم گرفته تا شخصا وارد دنیای فوتبال شود و طبق گزارش منتشره در روزنامه  DH، در نامش را در دوره های مدیربرنامه فوتبالیست ها ثبت نام کرده است.

بدین ترتیب تیری هازارد، پدر هازارد قصد دارد تا شخصا درمذاکرات رسمی میان طرفین برسر نقل و انتقالات پسرانش حضور داشته باشد و از این راه بتواند کمیسیون دریافت کند. این درحالی است که اعداد و ارقامی که بابت کمیسیون انتقال بازیکنان به مدیربرنامه هایشان پرداخت می شود، اصلا کم نیست و گاها چندین میلیون یورو به ایجنت ها پرداخت می شود.

آنچه مسلم است این است که خون فوتبالی در رگهای خانواده هازارد جریان دارد و درسالهای آتی، احتمالا پسر سوم این خانواده هم برای خودش نام بزرگی دست و پا خواهد کرد. کیلیان 23 ساله تابستان امسال و بعد از سپری کردن دوره ای کوتاه در چلسی به باشگاه سیرکل بروژ بلژیک خواهد پیوست. بعد از او اتان، پسر 15 ساله خانواده هازارد است و رسانه های انگلیسی درگزارشهایشان به این نکته اشاره کرده اند که باشگاه چلسی عملکرد او را زیرنظر دارند و البته آینده مبهم ادن هازارد در چلسی ممکن است درنهایت مانع از انتقال اتان به چلسی شود.

اما درهرصورت پدر این خانواده به فکر افتاده تا با پشت سرگذاشتن دوره های مدیربرنامه بازیکنان فوتبال، او نیز به نحوی در مهارتهای فوتبالی پسرانش سهیم شود.

6363