شکار رئیس یوونتوس در هتل محل استقرار کاروان چلسی در باکو!

شکار رئیس یوونتوس در هتل محل استقرار کاروان چلسی در باکو!

سایت رسمی فوتبالی- توتواسپورت، روزنامه ورزشی معروف ایتالیا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که آندره آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس در هتلی که کاروان چلسی در باکو مستقر شده ، دیده شده است.

به گزارش فوتبالی، بدین ترتیب گمانه زنی ها در مورد احتمال حضور مائوریتسیو ساری روی نیمکت مربیگری یوونتوس درفصل آینده افزایش یافته است. شواهد و قراین حکایت از آن دارد که سران باشگاه یووه با دقت تمام اوضاع مائوریتسیو ساری را زیرذره بین دارند و قصد دارند که به زودی او را به عنوان سرمربی تیمشان معارفه کنند. 

این سرمربی ایتالیایی درحال حاضر هدایت چلسی را در دست دارد و با کاروان این تیم درشهر باکو به سرمی برد و امشب تیمش را در فینال لیگ اروپا مقابل آرسنال هدایت خواهد کرد. اما گمانه زنی های زیادی درمورد احتمال حضور او روی نیمکت مربیگری یووه و جانشینی ماسیمیلیانو الگری به گوش می رسد.


آندره آ آنیلی رئیس باشگاه یووه هم در هتل محل اقامت کاروان چلسی در باکو دیده شده تا گمانه زنی ها دراین باره افزایش یابد. شنیده می شود که آنیلی به باکو سفر کرده تا ساری را متقاعد کند تا به هر ترتیبی که شده، جانشین الگری شود و برای گفتگو با مدیربرنامه های ساری عازم باکو شده است و گویا آنیلی در همان هتلی که کاروان چلسی مستقر هستند، اقامت گزیده است تا بتواند هرچه سریعتر کار را یکسره کرده و ساری را به ایتالیا بازگرداند.

6363