دی بوئر: یکی از رویاهای کومان، هدایت بارساست

دی بوئر: یکی از رویاهای کومان، هدایت بارساست

سایت رسمی فوتبالی- رونالد دی بوئر بازیکن سابق تیم ملی هلند در صحبتهایی اعلام کرد که رونالد کومان، سرمربی فعلی تیم ملی هلند در صورتی که پیشنهاد هدایت بارسلونا را دریافت کند، آن را رد نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، دی بوئر درگفتگو با فاکس اسپورتس دراین باره گفته:« می دانم که یکی از رویاهای بزرگ کومان، هدایت بارسلوناست. این منطقی است. چون او در دوران فوتبالی اش روزهای فوق العاده ای را در بارسلونا سپری کرده بود. آیا می توان به پیشنهاد چنین باشگاهی نه گفت؟»

کومان درحال حاضر هدایت تیم ملی هلند را در دست دارد و روز سه شنبه در کنفرانسی خبری احتمال حضورش روی نیمکت مربیگری بارسا را رد نکرد. این درحالی است که این روزها گمانه زنی های زیادی در مورد احتمال برکناری ارنستو والورده و خالی شدن پست سرمربیگری بارسا به گوش می رسد.

دی بوئر دراین باره گفت:« پیشنهاد هدایت بارسا، مثل قطاری است که یک بار از مقابلت رد می شود و درصورتی که این پیشنهاد به کومان ارائه شود، او آن را رد نخواهد کرد.»


بعد از حذف بارسلونا درمرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای دومین فصل متوالی (به رغم برتری قاطع در بازی رفت) و ناکامی در کسب جام قهرمانی جام حذفی اسپانیا، آینده والورده روی نیمکت مربیگری بارسا با اما و اگرهایی روبرو شده است.

مدیران باشگاه کاتالان در صحبتهایی اعلام کرده اند که هنوز تصمیمی برای آینده والورده نگرفته اند و در این روزها نباید منتظر خبری رسمی دراین باره بود.

رونالد کومان 5 فصل بازیکن بارسلونا بود و با این تیم یک بار قهرمان اروپا شد، چهار قهرمانی در لالیگا و یک جام حذفی اسپانیا را نیز به ویترین افتخاراتش اضافه کرد.

6363