الطافی: به خاطر بازیکنان باید در فینال حاضر می‌شدیم/ هیچ اختلافی با مالک نداریم

الطافی: به خاطر بازیکنان باید در فینال حاضر می‌شدیم/ هیچ اختلافی با مالک نداریم

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه داماش گیلانیان، گفت: به خاطر بازیکنانمان و تلاشی که در جام حذفی انجام دادند باید در فینال جام حذفی حاضر می‌شدیم.

به گزارش فوتبالی، محمدمهدی الطافی در گفت و گویی در مورد شرایط داماش گیلانیان قبل از فینال جام حذفی،‌گفـت: وضعیت تیم خوب است. حدود یک ماه در دیدارهای ما وقفه افتاد. شرایطی که برای ما به وجود آمد و به نوعی تیم‌مان را بازانداند تیم را از لحاظ روحی دچار مشکل کرد. اعضای کادرفنی تلاش کردند تا تیم را به وضعیت خوبی برسانند. وضعیت ما صد در صد خوب نیست اما وضعیت بهینه است.

وی در مورد اینکه چه اقدامی برای بهبود شرایط روحی تیم انجام دادند، تصریح کرد:‌ما با اعضای تیم تسویه حساب کردیم. چک‌های بازیکنان پرداخت شده و تا چند روز دیگر هم پول می‌رسد.پاداش مناسبی هم در نظر گرفتیم. امیدوار هستیم یک بازی خوب انجام دهند.باید یک بازی جوانمردانه و قدرتمند مقابل قهرمان لیگ برتر انجام دهیم.دیدار با پرسپولیس که در دو رده بالاتر از تیم ما فعالیت دارد خودش باعث ایجاد انگیزه و اشتیاق در بین بازیکنان می‌شود.یکی از دلایلی که تصمیم گرفتیم در این دیدار حاضر شویم حق این بچه‌ها ضایع نشود و همه توانایی و عملکرد این بازیکنان پر تلاش را ببینند.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلانیان در مورد اینکه قرار بود آنها تصمیم خود را مبنی بر حضور در جام حذفی اعلام کنند اما به یکباره راهی اهواز شدند، خاطرنشان کرد: این مسئله دیر به ما اعلام شد. بعد از بازی سپاهان و پرسپولیس مکان فینال حذفی مشخص شد.ما در این مدت بیکار نبودیم. از لحاظ قانونی و ارتباطاتی که داریم به دنبال احقاق حق تیم‌مان رفتیم تا  ثابت کنیم حق‌مان از بین رفت.تقریبا در این امر هم موفق شدیم و به نتایج خوبی رسیدیم که برای فوتبال گیلان خیر خواهد بود. از سوی دیگر بازیکنان ما ارزش بسیار زیادی دارند و تلاش آنها این اهمیت را داشت که در دیدار فینال هم خودشان حاضر شوند.

الطافی در مورد اینکه گفته می‌شود بین او و مالک باشگاه اختلافاتی وجود دارد، اظهار داشت: خیر ما هیچ اختلافی نداریم. حدود 40 سال است که کنار هم زندگی می‌کنیم. با یکدیگر رفیق هستیم و اکثر جاهای سیاسی هم با هم رفتیم. هیچ اختلافی نداریم و تصمیمات بر اساس اتفاق آرا است. هیأت مدیره بسیار خوبی هم داریم. مجید جهانپور مربی تیم ملی در هیأت مدیره تیم ما حضور دارد و همه کارها را با مشورت یکدیگر انجام می‌دهیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد داماش با بادران مذاکره کرده تا با خرید امتیاز این تیم راهی لیگ برتر شود، گفت: ما مذاکره‌ای انجام ندادیم.دنبال این مسئله هستیم اما با هیچ تیمی فعلا حرف نزدیم. به احتمال فراوان با همه تیم‌ها صحبت کنیم اما فعلا اقدامی انجام ندادیم. امکان دارد دوستان ما از طرف خودشان صحبتی کرده باشند اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم.

7655