عکس نیمار از قوزک مصدومش: بعداز طوفان، آرامش از راه می رسد

عکس نیمار از قوزک مصدومش: بعداز طوفان، آرامش از راه می رسد

سایت رسمی فوتبالی- نیمار ستاره تیم ملی برزیل به دلیل مصدومیت ازناحیه قوزک پای راست شانس حضور در رقابتهای پیش روی کوپا آمه ریکا را نخواهد داشت. او که در دیدار دوستانه تیم ملی کشورش مقابل قطر مصدوم شده بود درروزهای اخیر با مسائل حاشیه ای متعددی دست و پنجه نرم می کند و این روزها با اتهام رسوایی و تجاوز روبروست. 

به گزارش فوتبالی، حالا نیمار  تصویری از قوزک پای راستش را در اینستاگرام منتشر کرده تا نشان دهد که مصدومیت پایش به چه ترتیب است تا سایرین به تعهداو به تیم ملی کشورش تردید نکند. نیمار در کنار این تصویر که در آن قوزک متورم پای او را می بینیم، نوشته:« بعد از طوفان، آرامش از راه می رسد.»

از سوی دیگر سران باشگاه پاری سن ژرمن هم روز پنجشنبه اعلام کردند که دپارتمان پزشکی این باشگاه هم تا 72 ساعت آینده شرایط نیمار را زیرذره بین خواهند گرفت تا بتوانند تمرکز دقیقی برروی بهبود هرچه سریعتر ستاره برزیلی انجام دهند و دقیق تر زمان بازگشت او را مشخص کنند.

کنفدراسیون فوتبال برزیل هم با انتشار بیانیه ای اعلام کرده که لیگامنت قوزک پای راست نیمار دچار پارگی شده است و با توجه به شدت مصدومیت، او شرایط فیزیکی ایده آل برای حضور در کوپا آمه ریکا را نخواهدداشت و به موقع از بند مصدومیت رها نخواهد شد .

6363