بازگشت سوارز به زمین چمن:می دانستم به کوپا آمه ریکا می رسم

بازگشت سوارز به زمین چمن:می دانستم به کوپا آمه ریکا می رسم

سایت رسمی فوتبالی- لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای دنیای فوتبال بعد از سپری کردن روزهای سخت مصدومیت به میادین چمن بازگشته است.

به گزارش فوتبالی، سوارز راضی و خوشحال است که توانسته از بند مصدومیت رها شود. او که به دلیل انجام عمل جراحی آرتروسکوپی روی زانویش، شانس همراهی بارسا در فینال جام حذفی اسپانیا را از دست داد، نیم ساعت در بازی دوستانه تیم ملی کشورش مقابل پاناما به میدان رفت و از روی ضربه ایستگاهی مستقیم گلی تماشایی به ثمر رساند و آماده است تا در کوپا آمه ریکا تیم ملی اروگوئه را همراهی کند.

سوارز بعد از برد 0-3 تیم ملی کشورش در دیدار دوستانه مقابل پاناما به خبرنگاران گفت:«حتی اگر یک جلسه تمرینی قبل از تورنمنت خاصی مثل کوپا آمه ریکا باشد، زیباست که بتوانم مردم را خوشحال کنم؛ در این بازی هم گل زدم و هم بردیم و از این بابت خوشحالم.»

این مهاجم اروگوئه ای درمورد شرایطش گفت:« حالم خوب است و خیلی راضی هستم؛ می دانستم که با گذر زمان و تلاش فراوان، لحظه بازگشتم به میادین از راه خواهد رسید. تقریبا 10 روز تا شروع رقابتها باقی است. خوشحالم که دوباره بازی می کنم و دوباره از نظر فیزیکی حس خوبی دارم و درحال تطبیق یافتن با شرایط تیم هستم.»

سوارز به مراتب زودتر از زمان پیش بینی شده توانست به میادین ورزشی بازگردد. او به خوبی می داند که درتیم ملی اروگوئه چه مسئولیت بزرگی روی دوشش است:« فکر می کنم که بازیکنانی که سالهاست درتیم ملی هستند، باید سعی کنند تا نقش و مسئولیتی که به دوششان است را به بهترین نحو ممکن ایفا کنند. درتیم ملی ترکیبی از تجربه و جوانی را شاهد هستیم و تعدادی از بازیکنان تیم تجربه حضور درتورنمنتهای بین المللی مثل جام جهانی را دارند. به نظرم باید از بازیکنان جوان تیم حمایت کرده و آنها را توجیه کنیم که گاهی وقتها کار سخت می شود. روز به روز در اردوی تیم ملی ، این بازیکنان خواهند دید که سالها حضور درتیم ملی چقدر کار سختی است. هریک از بازیکنان باید خودشان را یکی از اعضای تیم بدانند و بدانند که کاملا مثل سایر هم تیمی هایشان هستند.»

سوارز درمورد حضور با تیم ملی اروگوئه در کوپا آمه ریکا گفت:« باید به حریفان احترام بگذاریم و با انگیزه فراوان به میدان برویم. ما یکی از مدعیان قهرمانی هستیم؛ ما اروگوئه ایم؛ تیمی که بیشترین قهرمانی ها درکوپا آمه ریکا را کسب کرده. همه برای ما احترام قائل خواهند بود ولی پیروزی ها در داخل زمین چمن و با بازی کردن و عرق ریختن و انسجام تیمی به دست می آیند. برای آنکه رویایمان که قهرمانی درکوپا آمه ریکاست را محقق کنیم، باید یک بازی گروهی فوق العاده را به نمایش بگذاریم.»

6363