بارسلونا مذاکره با گریزمن را تکذیب کرد

بارسلونا مذاکره با گریزمن را تکذیب کرد

سایت رسمی فوتبالی - جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا به ادعای مدیر اتلتیکو که گفته بود بارسلونا سه ماه پیش برای خرید آنتوان گریزمن به توافق رسیده، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، بارتومئو در مصاحبه با رادیو کاتالونیا به بحث پیوستن گریزمن به تیمش واکنش نشان داد و گفت:"همان طور که قبلا هم گفته بودیم، با گریزمن صحبت نکردیم. هیچ خبری وجود ندارد. ببینیم شرایط بازار نقل و انتقالات در روزها و هفته های آینده چه خواهد شد. در حال حاضر روی شرایط تیم خودمان تمرکز داریم و سعی می کنیم که برای فصل آینده تیم خوبی بسازیم. روند نقل و انتقالات ما با آرامش و بدون عجله پیش می رود و هنوز ماه های ژوئن، ژولای و آگوست را در اختیار داریم."

به نظر می رسد که این استراتژی توسط بارسلونا کاملا حساب شده باشد چرا که هر تیمی بخواهد گریزمن را تا روز اول ژولای بخرد باید 200 میلیون یورو بپردازد در حالی که بعد از این زمان رقم فسخ قرارداد بازیکن فرانسوی به 120 میلیون یورو می رسد و کاملا در دسترس خواهد بود.

بارتومئو از طرفی از هواداران خواست که در مورد خریدهای تابستانی آرامش داشته باشند چرا که بیش از دو ماه زمان در اختیار این باشگاه است که بتواند تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان مورد نظرش را به خدمت بگیرد.