بازگشت پتر چک به استفمورد بریج در قامت مدیر

بازگشت پتر چک به استفمورد بریج در قامت مدیر

سایت رسمی فوتبالی-  پتر چک، دروازه‌بان 37ساله و سابق باشگاه چلسی بعد از ترک این باشگاه، مدتی برای آرسنال به میدان رفت؛ او حالا و بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال اعلام کرده که در سمت مشاور فنی به باشگاه سابقش چلسی باز می گردد. و بدین ترتیب بلافاصله بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال، در حرفه ای مرتبط با این رشته ورزشی مشغول به کار خواهد شد.


 امروز او در استادیوم استمفورد بریج حضور یافت و خبر همکاری رسمی اش به عنوان مشاور فنی با چلسی اعلام شد. در تصاویر منتشره چک را در کنار مارینا گرانوسکایا، مدیر باشگاه چلسی می بینیم. چک در طول بیش از یک دهه حضور دراستمفورد بریج در 494 بازی برای این تیم به میدان رفت و 4 بار با آبی های لندن قهرمان لیگ برتر انگلیس شد.

چک در صحبتهایی دراین رابطه گفت:« من احساس غرور می کنم تا این فرصت برایم فراهم شده تا دوباره به چلسی بپیوندم و به تیم کمک کنم تا به بالاترین سطح ممکن برسد تا بتوانیم موفقیتهایی که در پانزده سال اخیر کسب کرده ایم را ادامه دهیم. بی صبرانه منتظر این چالش جدید هستم و امیدوارم بتوانم از تمام دانش و تجربیات فوتبالی ام بهره ببرم تا تیم درآینده به مراتب موفق تر هم باشد.»

مارینا گرانوفسکایا هم دراین باره گفت:« ما خوشحالیم که پترچک به چلسی بازگشته. در طول دوران حضورش دراین باشگاه، او یکی از متعهدترین، موفق ترین و بهترین بازیکنان حرفه ای تیم ما بود و همیشه امیدوار بودیم که وقتی پتر بازنشسته می شود، بتوانیم او را به چلسی بازگردانیم و از تجربیات و دانش او درکادر فنی باشگاه بهره ببریم.»

 

6363