نامجو مطلق: رفتار استقلال با قربانی درست نبود

نامجو مطلق: رفتار استقلال با قربانی درست نبود

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت استقلال با بیان اینکه قبل از صحبت با پیروز قربانی برای پذیرفتن مربی گری استقلال باید با آندره آ استراماچونی هماهنگی های لازم انجام می شد، گفت: با پیروز قربانی رفتار خوبی صورت نگرفت، او بازیکن بزرگ و کاپیتان استقلال بوده و برای این تیم زحمات زیادی کشیده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «مجید نامجو مطلق» اظهار داشت: استراماچونی گزینه خوبی برای نیمکت استقلال است و انتخاب خوبی برای آبی پوشان تهرانی محسوب می‌شود.
وی افزود: شاید استراماچونی کارنامه فوق العاده ای نداشته اما باید یک نکته مهم را در نظر داشته باشیم که او بر روی نیمکت اینتر میلان نشسته است.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کر د: در فوتبال ایتالیا و تیم بزرگی همچون اینتر میلان که کلکسیونی از افتخارات را به همراه دارد، این طور نیست که فردی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند و به طور حتم با بررسی فراوان و بر اساس داشته‌های فنی کهاستراماچونی داشته است، او ر ا به این سمت برگزیدند.
نامجو مطلق تصریح کرد: استراماچانی جوان است و این یک فاکتور بزرگ برای او محسوب می‌شود. در فوتبال امروز دنیا به جز استثناهایی که وجود دارد، به مربیان جوان اعتماد می‌کنند و انگیزه‌های سرمربی ایتالیایی می‌تواند به استقلال کمک زیادی کند.
عضو کمیته فنی استقلال تاکید کرد: برای موفقیت استراماچونی باید امکانات و ابزار لازم برای او فراهم شود چرا که یک مربی فقط می‌تواند ۲۰ درصد در موفقیت یک تیم نقش داشته باشد و ۸۰ درصد باقیمانده را باشگاه با بستری که فراهم می‌سازد، تعیین می‌کند. 

7413