فلیکس سانچز: به کوپا آمه ریکا نیامده ایم تا با مسی سلفی بگیریم

فلیکس سانچز: به کوپا آمه ریکا نیامده ایم تا با مسی سلفی بگیریم

سایت رسمی فوتبالی- فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر در کنفرانسی خبری قبل از مصاف حساس و سرنوشت ساز تیمش مقابل آرژانتین شرکت کرد و در مورد شرایط تیمش و رویارویی با آلبی سلسته صحبتهایی را برزبان آورد. این گزیده ای از صحبتهای اوست:

*مسی: درست است که در آمریکای جنوبی شناخت زیادی از تیم ما وجود ندارد؛ ولی ما بازیکنانی فوق حرفه ای داریم و برای رقابت کردن به این تورنمنت آمده ایم و به اینجا نیامده ایم تا با مسی عکس یادگاری بگیریم. هرچند که همواره تیمهای حریف را تحسین می کنیم.

*فشار مصاف با آرژانتین: آرژانتین یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و آنها در این بازی به برد نیاز دارند. ما تلاش خواهیم کرد تا مقابل تیمی بزرگ که بهترین بازیکن دنیا را در اختیار دارد، به رقابت بپردازیم

*هدف: هدف ما ارزیابی خودمان است. فاکتورهای زیادی در میان است. باید ببینیم چطور می توانیم فشارها، مقابله با تیم حریف و داوران را مدیریت کنیم. به این سبک تجربه ها نیاز زیادی داریم

*جام ملتهای آسیا: خوشحالم که توانستیم با قطر، آن هم در شرایطی سخت و پیچیده تاریخ ساز شویم. ما فرصت خوبی داریم تا به دور بعدی کوپا آمه ریکا صعود کنیم و برای ما این زیباست، جدای از آنکه ممکن است بتوانیم غولی مثل آرژآنتین را حذف کنیم. کسب یک نتیجه مطلوب دراین بازی فوق العاده سخت خواهد بود و آرژانتین مدعی برد دراین بازی است. 


*مهار کردن مسی: مسی به خاطر کیفیت بالایی که دارد در هر بازی تعیین کننده است. صدها سرمربی به نحوه مهار کردن مسی فکر کرده اند ودرنهایت نتوانسته اند فرمولی جادویی بیابند که بتوانند مهار مسی را تضمین کنند. چون همه چیز به پاهای مسی بستگی دارد. هرچقدر هم برنامه ریزی کنی، مهار مسی واقعا سخت است. سعی می کنیم تا حضور او در محوطه جریمه تیممان را به حداقل برسانیم

*تجربه کار کردن با مسی: من مدتی در بارسلونا کار می کردم ولی هرگز مربی مسی نبوده ام. او از زمانی که به بارسا رفت، بهترین بازیکن دنیا بوده و خواهد بود.

*قطر: طبیعی است که مردم بیشتر در مورد آرژآنتین صحبت کنند تا قطر. اما در نهایت هر دو تیم به زمین خواهند رفت و آن زمان خواهیم دید که هر تیم درچه سطحی رقابت خواهد کرد.

6363