شرط عجیب بوفون برای بازگشت به یووه: پشت سرگذاشتن رکورد مالدینی

شرط عجیب بوفون برای بازگشت به یووه: پشت سرگذاشتن رکورد مالدینی

سایت رسمی فوتبالی- به نظر می رسد که جانلوئیجی بوفون دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایتالیا، به زودی به یوونتوس بازخواهد گشت . او تنها یک فصل بعد از جدایی از یووه و حضور در پاری سن ژرمن مجددا به تورین بازخواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، البته او هنوز قراردادی رسمی را با یووه به امضا نرسانده ولی بوفون شرط و شروطی دارد که قبل از بازگشتش به رختکن بینکونری باید محقق شود.

روزنامه ایتالیایی لارپوبلیکا در گزارشی از خواسته های بوفون 41 ساله پرده برداشته؛ گویا او حاضر نیست که به هر ترتیبی به یووه بازگردد. بوفون می داند که با بازگشت به یووه، جایگاهش در ترکیب اصلی تیم تضمین شده نیست ولی به سران باشگاه گفته که می خواهد دست کم در 8 بازی سری آ به میدان برود؛ هدف او از این خواسته، شکستن یک رکورد است؛ رکورد پائولو مالدینی اسطوره باشگاه میلان و مدیر ورزشی فعلی باشگاه روسونری.


مالدینی تنها بازیکنی است که نامش در لیست بازیکنانی با بیشترین بازی در سری آ، بالاتر از نام بوفون قرار دارد.

بدین ترتیب بوفون با حضور در هشت بازی سری آ، می تواند از رکورد مالدینی عبور کرده و بازیکنی با بیشترین بازی در تاریخ سری آ لقب بگیرد؛ رکوردی که اگر او فصل گذشته از یووه جدا نشده و به پاری سن ژرمن نرفته بود، تا به حال نامش ثبت شده بود. بوفون به علاوه برای بازگشت به یووه درخواست دستمزدی 2 میلیون یورویی داشته؛ این رقمی است که مدیران یووه برای پرداخت آن مشکلی نخواهند داشت.

6363