عثمان دمبله در مصر چه کار می کند؟

عثمان دمبله در مصر چه کار می کند؟

سایت رسمی فوتبالی- عثمان دمبله مهاجم جوان و فرانسوی بارسلونا، با حضور در قاهره، به تماشای یکی از بازی های جام ملتهای آفریقا نشست. این مهاجم فرانسوی این روزها تعطیلات تابستانی اش را سپری می کند.

به گزارش فوتبالی، روز جمعه عثمان دمبله در شهر قاهره دیده شد. او در جایگاه ویژه ورزشگاه نشسته بود و بازی تیمهای ملی مراکش و ساحل عاج را از سری بازیهای جام ملتهای آفریقا 2019 را از نزدیک تماشا کرد.این بازی با برد مراکش مقابل ساحل عاج به پایان رسید.

البته این تنها دیداری نبود که عثمان دمبله در این دوره از رقابتهای جام ملتهای آفریقا از نزدیک تماشا کرد و او دیدار تیمهای الجزایر و سنگال که با برد 0-1 الجزایر همراه بود نیز از داخل ورزشگاه دنبال کرد. 


این آخرین روزهای تعطیلات تابستانی عثمان دمبله قبل از بازگشت به تمرینات تیمش است. تمرینات بارسلونا از اواسط جولای از سرگرفته خواهد شد و دمبله به زودی باید با هم تیمی هایش تمرینات را آغاز کند.  

در روزهای اخیر نام عثمان دمبله در بازار نقل وانتقالات تابستانی به گوش می رسد و گمانه زنی هایی درمورد احتمال انتقال او به تیمهای دیگر به گوش می رسد. تا پیش از مدیران باشگاه بارسلونا اعلام کرده بودند که قصد فروش دمبله را ندارند ولی حالا تیمهای مختلفی به دنبال جذب این ستاره فرانسوی هستند.

6363