واکنش مدل مصری به پیام محمد صلاح: می‌ترسم به خیابان‌ بروم

واکنش مدل مصری به پیام محمد صلاح: می‌ترسم به خیابان‌ بروم

سایت رسمی فوتبالی – مرهان کلر، مدلی که ادعا کرده بود عمرو ورده، بازیکن تیم ملی مصر در اینستاگرام به او پیام های غیراخلاقی فرستاده، حالا می گوید که به خاطر محمد صلاح جرئت سفر به این کشور را ندارد.

به گزارش فوتبالی، مرهان کلر با انتشار تصاویر پیام های نامناسب و غیراخلاقی عمرو ورده به خودش در اینستاگرام و واتسپ جنجال ساز شده بود، می گوید که پس از پیام هایی که محمد صلاح منتشر کرده، به شدت وحشت زده است و می ترسد که به کشور مصر برگردد.انتشار این پیام ها برای ورده در حین مسابقات جام ملت های آفریقا جنجال زیادی ایجاد کرده بود اما توئیت محمد صلاح شرایط را ارام کرد چرا که مهاجم لیورپول خواستار فرصت دوباره برای عمرو شده بود و از هواداران و مسئولان فدراسیون خواسته بود تا این بازیکن را ببخشند.

مدل مصری – انگلیسی می گوید که پس از توئیت محمد صلاح می ترسد که به مصر برگردد چرا که نگران است که در خیابان ها مردم به او حمله کنند. کلر گفت:"محمد صلاح در مصر به شدت محبوب است. مردم با او مثل یک فوتبالیست عادی برخورد نمی کنند. گویی که او حق اشتباه ندارد و هر چیزی که بگوید درست است. به همین خاطر شرایط من در حال حاضر خطرناک است. نمی توانم برای دیدن خانواده ام به کشورم بروم. قطعا مردم در خیابان ها به من حمله خواهند کرد و به همین خاطر می ترسم به خیابان های کشورم بروم. شما می دانید که هواداران فوتبال چگونه هستند اما هواداران فوتبال در مصر صد برابر بدتر هستند."

مرهان کلر در ادامه بیان کرد:"چیزی که من را شوکه می کند این است که محمد صلاح در مورد شرایطی اظهار نظر کرده که هیچ ربطی به او نداشته است. او یکی از معروف ترین شخصیت های حال حاضر مصر است و حرفهایش باعث می شود که مردم برخورد بدتری با من داشته باشد. نمی دانید که چقدر پیام های نفرت امیز و تهدید آمیز به من رسیده است. برایم ناراحت کننده است که برخی می خواهند با شوخی و خنده از مشکل اصلی عبور کنند."

ورده در اولین بازی مصر در مقابل زیمباوه به عنوان نیمکت نشین وارد زمین شد اما ساعاتی پیش از بازی دوم از لیست خط خورد.