رسمی / مانولاس به ناپولی پیوست

رسمی / مانولاس به ناپولی پیوست

سایت رسمی فوتبالی – ناپولی کاستاس مانولاس، مدافع رم را با قیمت 34 میلیون یورو خریداری کرد. همچنین 2 میلیون یورو بابت انتقال به خود این بازیکن منتقل شد. ناپولی به این ترتیب عملا مبلغ فسخ قرارداد او را پرداخته است.

این ملی‌پوش 28ساله یونانی قراردادش را با ناپولی امضا کرده و هفته آینده در تست پزشکی شرکت خواهد کرد. 

گفته می‌شود قرارداد او پنج‌ساله و به ارزش 3.5 میلیون یورو در هر فصل به همراه پاداش خواهد بود و می‌تواند تا 4.5 میلیون یورو در هر فصل افزایش پیدا کند.

از سوی دیگر، آمادو دیاوارا با قیمت 18 میلیون یورو به همراه 3 میلیون یورو پاداش از ناپولی به رم خواهد پیوست. دیاوارا در حال حاضر در جام ملت‌های آفریقا برای گینه بازی می‌کند و انتقال او بعد از این مسابقات انجام می‌شود.

باشگاه رم احتیاج داشت مانولاس را تا پایان وقت امروز بفروشد تا بتواند فروش او را در سال مالی 19-2018 ثبت کند. مانولاس زیر نظر یوونتوس، میلان و آرسنال هم بود، اما حالا زوج کالیدو کولیبالی در خط دفاعی ناپولی می‌شود. او عملا جای رائول آلبیول را می‌گیرد که به ویارئال خواهد رفت.

رم مانولاس را در تابستان 2014 از المپیاکوس با قیمت 15 میلیون یورو خریداری کرد. او در 206 بازی رسمی برای رم 8 گل زد که مشهورترین آنها گل صعود مقابل بارسلونا در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان دو فصل پیش بود.

8444