رسمی: کواچیچ به چلسی پیوست

رسمی: کواچیچ به چلسی پیوست

سایت رسمی فوتبالی- متئو کواچیچ بازیکن جوان دنیای فوتبال که به صورت قرضی از رئال مادرید به چلسی منتقل شده بود، به صورت رسمی به این باشگاه انگلیسی پیوست

به گزارش فوتبالی، این انتقال در صورتی انجام شد که باشگاه چلسی از خرید بازیکن جدید محروم است ولی آنها این اجازه را داشتند که قرارداد انتقال بازیکن قرضی شان را رسمی کنند و بدین ترتیب این بازیکن کروات را در رختکن تیمشان حفظ کردند.

سران باشگاه چلسی با پرداخت 45 میلیون یورو، متئو کواچیچ را به صورت رسمی از رئال مادرید به خدمت گرفتند و به نظر می رسد که او تنها خرید چلسی در بازار نقل و انتقالات تابستانی باشد. کواچیچ فصل قبل به صورت قرضی در استمفورد بریج بازی می کرد و حالا به طور رسمی بازیکن چلسی خواهد بود. هفته گذشته برسر مبلغ انتقال کواچیچ 25 ساله به چلسی توافق شده بود و حالا او با امضای قراردادی 5ساله به چلسی پیوسته است.

فصل گذشته کواچیچ در 51 بازی در تورنمنتهای مختلف برای چلسی مائوریتسیو ساری به میدان رفته بود. حالا کواچیچ در صحبتهایی درباره این انتقال گفته:« من از حضور قرضی ام در چلسی لذت زیادی بردم. دراین باشگاه احساس راحتی می کردم و شهر لندن و لیگ برتر انگلیس را دوست داشتم. حالا خوشحالم که رسما بازیکن چلسی هستم. ما سال موفقی را پشت سرگذاشتیم؛ قهرمان لیگ اروپا شدیم و امیدوارم بتوانم در فصول آتی مشارکت زیادی در موفقیتهای چلسی داشته باشم.»

محرومیت چلسی از خرید بازیکن تا تابستان آینده ادامه خواهد داشت و البته سران باشگاه چلسی نسبت به این حکم درخواست فرجام خواهی داده اند. به نظرمی رسد خبر بعدی درزمینه نقل و انتقالات باشگاه چلسی، خبر انتصاب فرانک لمپارد به عنوان سرمربی این تیم باشد. آبی های لندنی بعد از جدایی مائوریتسیو ساری وانتقالش به یوونتوس به دنبال سرمربی جدیدی هستند و از لمپارد به عنوان گزینه اصلی هدایت این تیم نام برده می شود.

 6363