مورینیو: رافا نادال می توانست فوتبالیست فوق العاده ای شود

مورینیو: رافا نادال می توانست فوتبالیست فوق العاده ای شود

سایت رسمی فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی و سرشناس دنیای فوتبال که سابقه هدایت تیمهای بزرگی مثل رئال مادرید، چلسی و منچستریونایتد را در کارنامه مربیگری اش می بیند، روز پنجشنبه میهمان تورنمنت تنیس ویمبلدون بود.

به گزارش فوتبالی، مورینیو در جریان حضورش در مسابقات ویمبلدون به تمجید از رافا نادال، تنیسور سرشناس اسپانیایی و هوادار پروپاقرص رئال مادرید پرداخت و گفت:« فکر می کنم نادال با فیزیک و ذهنیتی که دارد، می توانست یک فوتبالیست فوق العاده شود.» 

رافا نادال شخصا یکی از هواداران دو آتشه رئال مادرید است و عمویش میگل آنخل مدتها در باشگاه بارسلونا کار می کرد و ژوزه مورینیو در سال 1996 در بارسلونا مدتی با میگل آنخل همکار بود. 

با این وجود مورینیو ازاینکه نادال به صورت حرفه ای ورزش تنیس را دنبال کرده خوشحال است و گفته:« خوشبختانه نادال فوتبالیست نشد. چون برای او تنیس ورزش ایده آلی است.» نادال در طول دوران حضورش در دنیای تنیس 18 جام گرنداسلم فتح کرده و امروز در دور دوم مسابقات ویمبلدون به مصاف نیک کرگیوس می رود. رافا نادال از کودکی یک گلزن تمام عیار بود ولی عمویش تونی، به او توصیه کرد تا در همان سن ورزش حرفه ای اش را انتخاب کند و شرایط به نحوی پیش رفت که او وارد دنیای تنیس شد و مسیری که انتخاب کرد هم مسیر درستی بود.

اما حالا نادال در رویاهایش در خارج از دنیای تنیس، به ریاست باشگاه رئال مادرید هم فکر می کند.

6363