مسی: فوتبال با ما منصف نبود، ما باید به جای برزیل در فینال بودیم!

مسی: فوتبال با ما منصف نبود، ما باید به جای برزیل در فینال بودیم!

سایت رسمی فوتبالی - لیونل مسی پس از کسب مقام سومی توسط آرژانتین در رقابت های کوپا آمریکا مدعی شد که فوتبال با این تیم منصف نبوده و آنها باید به جای برزیل به فینال صعود می کردند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم بارسلونا در دیدار رده بندی کوپا آمریکا تنها 36 دقیقه در زمین دوام آورد و پس از درگیری با مدل از زمین بازی اخراج شد. آرژانتین در این بازی با نتیجه 2 - 1 پیروز شد و هم تیمی های مسی علیرغم اخراج او، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. پس از اتمام بازی نیز مسی برای توزیع مدال ها حاضر به حضور در ورزشگاه نشد. ستاره آرژانتینی در اینستاگرام خود متنی را منتشر کرد که در آن آمده بود: " ما با پیروزی این کوپا را به پایان بردیم اما مهمتر از همه این است که سرهایمان بالاست و حس می کنیم که این بار فوتبال با ما منصف نبود. به خاطر نحوه بازی ما و این که ما بهتر از برزیل بودیم، این شایستگی را داشتیم که فردا در فینال باشیم. اما حالا باید با خوش بینی به آینده نگاه کنیم چون این تیم ملی با پایه ریزی خوب تیم آینده داری است و تنها باید به آن زمان کافی داده شود. "

صحبت های مسی پس از پایان بازی دیشب درباره مدیریت رقابت ها برای اهدای جام قهرمانی کوپا آمریکا 2019 به تیم ملی برزیل بسیار جنجال آفرین شد. او پس از بازی مدعی شد که تمام این اتفاقات به این دلیل رخ داده که بتوانند برزیل را به عنوان قهرمان این رقابت ها انتخاب کنند. 

1070