سفر قریب الوقوع نیمار به بارسلونا

سفر قریب الوقوع نیمار به بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که تکلیف آینده نیمار به زودی روشن خواهد شد. طبق گزارش برنامه لا پورتریای شبکه به ته وه که روز دوشنبه پخش شد، نیمار در هفته جاری به بارسلونا سفر خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، نیمار از سفر به بارسلونا دو هدف دارد: یکی سرعت بخشیدن روند انتقالش به باشگاه کاتالان و دیگری پیدا کردن خانه موردپسندش برای اقامت در بارسلونا.

بنابراین گزارش، نیمار با خوشبینی تمام امیدوار است تا بتواند در روزهای آتی تکلیف آینده اش را روشن کرده و بعد از ترک پاری سن ژرمن به بارسا بازگردد. روزنامه موندو دپورتیوو نیز در گزارشی به این نکته اشاره کرده که نیمار تمایل زیادی دارد تا هرچه سریعتر از پاری سن ژرمن جدا شده و به بارسلونا بازگردد. البته کاملا روشن است که این انتقال کار سختی خواهد بود و برای نهایی شدن آن باید سران دو باشگاه کمی با هم راه بیایند و راه را برای بازگشت نیمار به کاتالونیا هموار کنند.

چرا که اینطور به نظر می رسد که نیمار شخصا با مدیران باشگاه بارسلونا به توافق رسیده و فقط همه منتظر توافق نهایی میان دو باشگاه هستند؛ اتفاقی که ساده به نظر نمی رسد؛ چرا که مدیران پاری سن ژرمن دل خوشی از بارسایی ها ندارند و ترجیح می دهند تا نیمار را به هر تیم دیگری به جز بارسا واگذار کنند و در ماه های اخیر حتی دو بار پیشنهاد خرید نیمار را به رئالی ها داده بودند.

6363