انتقاد تند کاپیتان زنان آمریکا از ترامپ: باید بهتر رفتار کنی!

انتقاد تند کاپیتان زنان آمریکا از ترامپ: باید بهتر رفتار کنی!

سایت رسمی فوتبالی - مگان رپینو کاپیتان تیم ملی زنان آمریکا به دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور گفت که با پیامش خیلی از افراد را فراموش کرده در حالی که باید حواسش به تک تک آمریکایی ها باشد.

به گزارش فوتبالی، زمانی که مجری سی ان ان از رپینو پرسید که چه چیزی می خواهد خطاب به دوربین بگوید، کاپیتان تیم زنان آمریکا رو به دوربین کرد و گفت:"پیام تو افراد زیادی را مستثنی می کند. تو من را مستنثی کردی، افرادی که شبیه من هستند را مستثنی کردی، افرادی که رنگین پوست هستند را مستثنی کردی، آمریکایی هایی که ممکن است از تو حمایت کنند را مستثنی کردی. انگار نمی توانیم روی حرف هایت که گفته بود آمریکا را دوباره بزرگ تر می کنی، حساب کنیم چرا که ما را به دورانی برگرداندی که برای هیچ کس خوب نبود. شاید رفتارهای تو برای افراد کمی خوب باشد و شاید آمریکا برای افراد کمی دوباره بزرگ شود اما برای کل امریکایی ها بزرگ نخواهد بود. تو مسئولیت بزرگی به عنوان رئیس این کشور داری تا حواست به تک تک مردم باشد و باید کارهای بهتری انجام بدهی."

رپینو ستاره تیمی بود که روز یکشنبه بدون شکست توانست قهرمان جام جهانی شود. او در ماه ژانویه گفته بود که اگر قهرمان جام جهانی شود به "کاخ سفید لعنتی" نمی رود اما ترامپ در جواب وی گفت که در ابتدا باید قهرمان شود و بعد حرف بزند.