خشم مدیران وست بروم از بارسا: با رقم ناچیزی بری را بردند

خشم مدیران وست بروم از بارسا: با رقم ناچیزی بری را بردند

سایت رسمی فوتبالی- مدیران باشگاه وست بروموویچ آلبیون حسابی از دست مقامات باشگاه بارسلونا شاکی هستند و به انتقاد از باشگاه کاتالان برسر خرید لوئی بری بازیکن جوان این تیم پرداخته اند. مدیران این باشگاه انگلیسی براین باور هستند که بارسایی ها پول کافی برای خرید این بازیکن پرداخت نکرده اند.

به گزارش فوتبالی باشگاه وست بروم و فدراسیون فوتبال انگلیس هنوز پرونده انتقال این بازیکن به بارسلونا را به صورت رسمی ثبت و تائید نکرده اند و به همین خاطر درحال حاضر این بازیکن 16 ساله نمی تواند برای بارسلونا به میدان برود. البته مدیران وست بروم پذیرفته اند که جلوگیری از انجام این انتقال اجتناب ناپذیر است ولی اعلام کرده اند که بارسایی ها با پرداخت رقم ناچیزی (261 هزار یورو) که کمتر از تعرفه ارائه شده فیفا برای نقل و انتقالات بازیکنان است، بری را به خدمت گرفته اند.

لوئی بری در شرایطی به بارسلونا پیوست که باشگاه پاری سن ژرمن هم با جدیت فراوانی به دنبال جذب او بود. بری ایرلندی بعد از اتمام قراردادش با وست بروم در ماه ژوئن به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا منتقل شد و در نتیجه باشگاه بارسلونا فقط باید مبلغ اندکی به عنوان حق رشد و پرورش این بازیکن پرداخت کند. لوئی بری با رد پیشنهاد پاری سن ژرمن ، بارسلونا را به عنوان تیم آتی اش انتخاب کرد و فعلا درتیم پایه ای بارسا بازی خواهد کرد و تا تابستان سال 2022 با باشگاه کاتالان قرارداد خواهد داشت.

علاوه بر پاری سن ژرمن و بارسلونا، لایپزیک آلمان هم به دنبال جذب این بازیکن جوان بود. بری فصل گذشته در 5 بازی برای تیم ملی زیر 15 ساله های انگلیس ، 10 گل به ثمر رساند. او یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال انگلیس است و انتظار می رود تا در سالهای آینده تبدیل به یکی از ستاره های فوتبال بریتانیا شود.

 6363