نیمار از بارسلونا ناامید شد؛ تماس با رئال مادرید، بایرن مونیخ و منچستریونایتد

نیمار از بارسلونا ناامید شد؛ تماس با رئال مادرید، بایرن مونیخ و منچستریونایتد

سایت رسمی فوتبالی - ماجرای نیمار دچار یک چرخش جدید شد. بازیکن برزیلی تصمیم قطعی خود را  در مورد ترک پاریسن ژرمن و تصور می کرد که بارسلونا جدی ترین گزینه او باشد. اما به نظر می رسد که نیمار کم کم از حضور در نیوکمپ ناامید می شود و به همین خاطر به گفته نشریه موندودپورتیوو نزدیکان این بازیکن با سایر باشگاه ها نظیر رئال مادرید، یوونتوس، بایرن مونیخ و منچستریونایتد تماس گرفته اند.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر نزدیکان نیمار فهمیده اند که مذاکرات میان بارسلونا و پی اس جی خیلی سخت است. رابطه دو باشگاه اسپانیایی و فرانسوی خیلی بد است. در حقیقت پی اس جی در سالهای اخیر جلوی فروش بازیکنانی نظیر بدی ماریا، وراتی و ربیو به بارسلونا را گرفته و مالک قطری تیم فرانسوی به هیچ وجه رابطه خوبی با این تیم ندارد.

از سویی بارسلونا از نظر مالی هم مشکل دارد. این تیم پس از جذب گریزمان و دی یونگ از نظر مالی توان پرداخت مبلغ درخواستی پی اس جی که بیش از 222 میلیون یورو است را ندارد. پی اس جی حاضر شده بود برای خرید نیمار ، 40 میلیون یورو نقد به علاوه دمبله و کوتینیو را بدهد.پی اس جی این پیشنهاد را رد کرده و اعلام کرده که فقط و فقط پول نقد می خواهد. 

در چنین شرایطی نیمار که تصمیم گرفته از پاریس برود در حال مذاکره با گزینه های دیگر است. در رئال مادرید، فلورنتینو پرز همیشه او را دوست داشته اما حالا چندان به خرید وی مطمئن نیست. یوونتوس با داشتن رونالدو به عنوان ستاره و پرداخت 75 میلیون یورو برای دلیخت از نظر مالی بعید است که بتواند نیمار را بخرد و از سویی یونایتد که در لیگ قهرمانان نیست، مشخص نیست که بتواند چنین هزینه ای داشته باشد.