مورا: تاتنهام می توانست در فینال اروپا، لیورپول را ببرد

مورا: تاتنهام می توانست در فینال اروپا، لیورپول را ببرد

سایت رسمی فوتبالی- لوکاس مورا مهاجم برزیلی باشگاه تاتنهام از اینکه در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب اصلی تیمش به میدان نرفته بود، حسابی دلخور است.

به گزارش فوتبالی، فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، یک فینال تمام انگلیسی و با مصاف لیورپول و تاتنهام برگزار شد. لوکاس مورا که ستاره شماره یک تیمش در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مصاف با آژاکس بود، بازی فینال را از روی نیمکت ذخیره ها آغاز کرد و در نیمه دوم که در زمین حضور یافت، نتوانست درخشش خاصی داشته باشد. 

حالا مورا در صحبت هایی راجع به دلخوری اش گفته:« قطعا سخت بود. چون همه بازیکنان دوست دارند در فینال بازی کنند. ولی باخت در فینال برای ما سخت تر بود. راستش را بخواهید فکر می کنم که می توانستیم در فینال بهتر از این کار کنیم و می توانستیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم.»

مورا ادامه داد:« من باید به تصمیم سرمربی تیم احترام بگذارم و برای هم تیمی هایم احترام قائل باشم. از همین رو با این ماجرا مشکلی ندارم. قطعا پوچتینو دلیل خاصی برای نیمکت نشین کردن من داشت. او این تصمیم را گرفت و مطمئنم که انتخاب بازیکنان اصلی تیم برای او هم کار سختی بوده. او فقط می بایست 11 نفر راانتخاب می کرد. من به تصمیمش احترام می گذارم؛ من بازیکنی حرفه ای هستم و دراین باره مشکلی ندارم و با انگیزه های فراوان منتظر شروع فصل جدید هستم.»

 

6363