آب پاکی ساری روی دستان بوفون: شزنی دروازه بان ثابت یووه!

آب پاکی ساری روی دستان بوفون: شزنی دروازه بان ثابت یووه!

سایت رسمی فوتبالی- مائوریتسیو ساری سرمربی ایتالیایی یوونتوس بعد از مصاف تیمش مقابل اینترمیلان در دیداری دوستانه، در کنفرانسی خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد

به گزارش فوتبالی، این دیدار دوستانه با تساوی 1-1 در 90 دقیقه به پایان رسید و یووه در ضربات پنالتی و با درخشش جانلوئیجی بوفون و مهار پنالتی های اینتری ها توانست دراین بازی به پیروزی برسد.  اما با وجود درخشش بوفون در این بازی، ساری در صحبت هایی قاطعانه اعلام کرد که بوفون دروازه بان ثابت بینکونری در فصل پیش رونخواهد بود.

ساری در این رابطه گفت:« بوفون در ضربات پنالتی حیرت آور بود. او یک جنگجوی ذاتی است و در سخت ترین لحظات بازی واکنش نشان می دهد ولی ما از همان ابتدا شفاف همه چیز را مشخص کردیم:  شزنی دروازه بان اصلی یوونتوس است.!»

ساری در عین حال در مورد سایر بازیکنان تیمش هم صحبت کرد. او در مورد نمایش کریس رونالدو در بازی با اینترمیلان گفت:« رونالدو مثل همیشه در سطح فوق العاده ای بود. می توانیم در فاز تهاجمی از خیلی نظرها بهتر شویم و تمرکزمان را روی این قضیه گذاشته ایم.»

این سرمربی ایتالیایی درمورد اولین بازی متیاس دلیخت در ترکیب اصلی یووه و گل به خودی ای که وارد دروازه تیمش کرد گفت:« دلیخت در بازه ای که تیم ما بدکار می کرد در ترکیب تیم بود. او مسئولیت چندانی در قبال این گل ندارد.» و راجع به آدرین رابیو هم گفت:« او باید بهتر شود. او در فصل گذشته خیلی کم بازی کرده بود و حالا باید تدریجا ریتمش را پیدا کند.»

6363