کلوپ: بازگشت کوتینیو به لیورپول ممکن نیست

کلوپ: بازگشت کوتینیو به لیورپول ممکن نیست

سایت رسمی فوتبالی - یورگن کلوپ معتقد است که بازگشت فیلیپه کوتینیو از بارسلونا به لیورپول در این مقطع زمانی امکانپذیر نیست. 

به گزارش فوتبالی، این بازیکن برزیلی در ژانویه 2018 با قراردادی به ارزش 201 میلیون دلار از آنفیلد جدا شد اما چندان در نیوکمپ موفق نبود. این هافبک نتوانست با شرایط بارسلونا کنار بیاید و باشگاه قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی او را به فروش برساند تا شرایط را برای بازگشت نیمار فراهم کند. لیورپول در بین باشگاه هایی بود که با کوتینیو لینک شده بود اما کلوپ احتمال بازگشت این بازیکن را رد کرد. او در گفتگو با ESPN اظهار داشت: " در مجموع فیلیپه کوتینیو به هر تیمی در دنیا کمک می کند. اما مسئله این نیست. من فیل را دوست دارم. فکر می کنم او بازیکن بسیار خوبی است اما این قرارداد خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی گرانقیمتی خواهد شد و امسال سال چنین خرج کردن هایی نیست. چنین چیزی امکان ندارد. همانطور که گفتم. حضور او باعث پیشرفت هر تیمی می شود که شامل ما نیز هست اما واقعا امیدوارم که او بتواند شانس خود را در بارسلونا امتحان کند. ما در ارتباط هستیم اما نه ارتباط نزدیکی که بدانم او چه کار می کند. بقیه صحبت ها تنها شایعات روزنامه هاست و حقیقت ندارد. "

کوتینیو پیش از این در سال 2013 از اینتر به لیورپول پیوسته بود و یکی از بازیکنان اصلی تیم کلوپ بود که در سال 2015 به آنفیلد آمد. 

107-