رسمی/ استعفای مدیرکل بارسا ، با معرفی کلایورت درسمت مدیرتیم پایه ای

رسمی/ استعفای مدیرکل بارسا ، با معرفی کلایورت درسمت مدیرتیم پایه ای

سایت رسمی فوتبالی- باشگاه بارسلونا به صورت رسمی خبر فسخ قرارداد پپ سگورا، مدیر کل ورزشی  این باشگاه را اعلام کرد. 

به گزارش فوتبالی روز گذشته اعلام شد که پاتریک کلایورت مسئولیت تیم فوتبال پایه ای بارسلونا را برعهده گرفته و همین اتفاق باعث شدتا آقای سگورا که تا پیش از این علاوه بر دراختیارداشتن یکی از سمتهای ارشد مدیریتی باشگاه کاتالان (مدیر کل ورزشی باشگاه)، مسئول تیم فوتبال پایه ای این باشگاه نیز بود تصمیم به استفعا بگیرد. چرا که بدین ترتیب سمت مدیریت فوتبال پایه ای بارسا از او گرفته شده و به پاتریک کلایورت واگذار شد.

حالا باشگاه بارسلونا به صورت رسمی اعلام کرد که قرارداد اوبه عنوان یکی از مدیران ارشد باشگاه فسخ شده است و گویا دقیقا در زمان اعلام خبر رسمی انتصاب پاتریک کلایورت به عنوان مدیر تیم فوتبال پایه ای بارسلونا، آقای سگورا از سمتش استعفا داده است.

باشگاه بارسلونا باانتشار بیانیه ای خبر جدایی آقای سگورا از مسئولیتش را اعلام کرد:« باشگاه بارسلونا و جوزپ سگورا با هم به توافق رسیدند تا قرارداد او با باشگاه را فسخ کنند. باشگاه بارسلونا از سگورا به خاطر تعهد و فداکاری هایش تشکر کرده و برای او بهترین ها را در آینده آرزومند است.»

حالا و درنبود آقای سگورا در بارسلونا، مسئولیت اجرایی باشگاه برعهده اریک آبیدال و دستیارش رامون پلانس خواهد بود. بدین ترتیب آبیدال مسئولیتهای بیشتری را برعهده خواهد داشت و پاتریک کلایورت هم مسئولیت تیمهای پایه ای باشگاه کاتالان را عهده دار خواهد شد.

6363