اینیستا: از ترک بارسلونا پشیمان نیستم

اینیستا: از ترک بارسلونا پشیمان نیستم

سایت رسمی فوتبالی - آندرس اینیستا، هافبک ویسل کوبه، پس از رویارویی با تیم سابق خود در یک دیدار دوستانه مدعی شد که از ترک بارسلونا پشیمان نیست.

به گزارش فوتبالی، اینستا از سال 2018 در لیگ ژاپن حضور دارد. او پس از 16 فصل حضور در نیوکمپ سرانجام از باشگاه بارسلونا جدا شده و به ویسل کوبه پیوست. این بازیکن 35 ساله در جریان شکست 2 - 0 تیمش برابر بارسلونا در دیدار دوستانه روز شنبه یک نیمه برابر تیم سابق خود به میدان رفت. او پس از بازی درباره حسرت و پشیمانی جدایی از باشگاه بارسلونا به خبرنگاران گفت: " نه، هیچ حسرتی ندارم. این کلمات به همان قدرتی که بیان می شوند، هستند. من همیشه این را گفته ام. اگر احساس شوق یا قدرت می کردم که به بازی در بارسلونا ادامه دهم، دوست داشتم یک سال دیرتر به این تیم بیام و برابر ویسل کوبه برای بارسلونا بازی کنم. اما دوران من به پایان رسید. حالا در جایی دیگر هستم و به شکلی دیگر لذت میبرم. از بازی لذت میبرم، هم تیمی هایم را می بینم. این من را بسیار خوشحال می کنم و من خاطرات بسیار خوبی از آن دارم. "

اینیستا که 9 قهرمانی لالیگا و 4 قهرمانی لیگ قهرمانان با باشگاه بارسلونا به دست آورده درباره رویارویی با تیم سابق خود گفت: " این اتفاق کمی عجیب بود. من به جای بازی کنار آنها به عنوان هم تیمی، باید رو در روی آنها قرار می گرفتم. اما واقعیت این است که من لذت بردم. در کل تیم عملکرد بدی نداشت. من از حضور در چنین روزی خوشحال هستم چرا که روز بسیار خاصی بود. "

1070