شرینگهام: در یونایتد همه از پوگبا عصبانی هستند؛ بگذارید برود

شرینگهام: در یونایتد همه از پوگبا عصبانی هستند؛ بگذارید برود

سایت رسمی فوتبالی- این روزها پل پوگبا یکی از چهره های خبرساز بازار نقل و انتقالات تابستانی است و به ندرت می شود که در یک روز نامی از او در رسانه های ورزشی برده نشود. آینده مبهم این بازیکن فرانسوی در رختکن منچستریونایتد و احتمال انتقالش به رئال مادرید باعث شده تا بسیاری از چهره های دنیای فوتبال درموردش اظهار نظر کنند.

به گزارش فوتبالی، حالا تدی شرینگهام، اسطوره سابق منچستریونایتد در گفتگو با تاک سپورت درمورد آینده پوگبا صحبت کرده است. مهاجم سابق شیاطین سرخ که حالا 53 ساله است چندین سال پیراهن این تیم را به تن می کرد و در موفقیتهای یونایتد در اواخر قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم سهیم بود.

شرینگهام درمورد پوگبا با قاطعیت محض صحبت کرد و گفت:«راستی به نظرم خیلی ساده است. بعید می دانم که این پوگبا در یونایتد فعلی به کار بیاید. به نظرم می رسد که او با رفتارهایش در اولدترافورد خیلی ها را عصبانی کرده و برای همه بهتر این است که پوگبا از یونایتد برود. اگر رئال مادرید او را می خواهد، بگذارید به رئال برود. از پول فروش پوگبا برای خرید بازیکنان دیگری که واقعا می خواهند در یونایتد بازی کنند، استفاده کنید.»

شرینگهام درمورد گرت بیل هم صحبت کرد و گفت:« بیل باید از رئال مادرید برود. کاملا مشخص است در آنجا کسی او را نمی خواهد. بیل بازیکنی است که در بهترین سالهای فوتبالی اش قرار دارد و به این نیاز دارد که بازی کند. او باید از رئال برود و در تیمی باشد که دوستش داشته باشند. ولی درعین حال نباید به چین برود. اگر بیل به چین برود، تبدیل به یک فوتبالیست فراموش شده خواهد شد.»

6363