دلخوری ها ادامه دارد: نیمار با لئوناردو احوالپرسی نکرد

دلخوری ها ادامه دارد: نیمار با لئوناردو احوالپرسی نکرد

سایت رسمی فوتبالی - نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن به تمرینات گروهی تیمش بازگشته. اما اینطور به نظر می رسد که او با دلخوری با هم تیمی هایش تمرین می کند و حسابی از دست لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاریسی شاکی است.

به گزارش فوتبالی، نیمار از چند هفته قبل به مدیران باشگاه پاری سن ژرمن و از جمله لئوناردو، مدیر ورزشی و برزیلی این تیم اعلام کرده که قصد دارد تا پاریس را ترک کند و از همین بابت هم از لئوناردو دلخور است. اختلافات میان نیمار و مدیران پی.اس.جی کاملا مشهود است و در جلسه تمرینی اخیر این تیم که در چین برگزار شد، این ماجرا بار دیگر ثابت شد.

در این جلسه تمرینی، لئوناردو مدیرورزشی برزیلی باشگاه با تک تک بازیکنان، یکی یکی سلام و احوالپرسی کرد؛ به جز نیمار که حاضر نشد تا با لئوناردو احوالپرسی کند. آر.ام.سی سپورت تصاویری را از این اتفاق منتشر کرده که در آن نیمار از احوالپرسی با لئوناردو سرباز زده و خودش را سرگرم کار دیگری کرد تا با او صحبت نکند.

نیمار بعداز پشت سرگذاشتن روزهای سخت مصدومیت حالا به تمرینات پی.اس.جی بازگشته ولی همچنان با دلخوری و سرسنگینی تمرین می کند و در انتظار آن است که سران باشگاه پاریسی درهای خروجی را به رویش بازکنند.

شاگردان توماس توخل این روزها خود را برای بازی سوپرکاپ فرانسه که روز شنبه در چین برگزار خواهد شد آماده می کنند و قرار است تا دراین بازی به مصاف استادو رن بروند. اما نیمار به دلیل محرومیت شانس حضور دراین بازی را نخواهد داشت.

6363