بکام در فکر بردن آنچلوتی به لیگ ام.ال.اس

بکام در فکر بردن آنچلوتی به لیگ ام.ال.اس

سایت رسمی فوتبالی- کارلو آنچلوتی سرمربی 60 ساله باشگاه ناپولی این روزها حسابی زیر ذره بین دیوید بکام است.

به گزارش فوتبالی، اسطوره انگلیسی دنیای فوتبال، در نظر دارد تا کارلو آنچلوتی را به لیگ ام.ال.اس آمریکا برده و هدایت باشگاهی که مالکیتش را در اختیار دارد را به کارلتو بسپارد. بکام رئیس باشگاه اینترمیامی است  و از فصل 21-2020 که در ماه مارس آغاز خواهد شد، رقابت در لیگ ام.ال.اس را آغاز خواهد کرد.

 طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، بکام که در آ.ث میلان و پاری سن ژرمن شاگرد کارلتو بوده، علاقه زیادی به این سرمربی ایتالیایی دارد و همین ممکن است منجر به همکاری دوباره آنها شود.بکام آخرین بازی اش در دنیای فوتبال را هم شش سال پیش، زیر نظر آنچلوتی و در برد 1-3 پاری سن ژرمن مقابل برست برگزار کرده بود.

این دو نفر ارتباط خیلی نزدیک و صمیمانه ای با هم دارند و به همین خاطر هم بکام 44 ساله تمایل زیادی دارد تا بار دیگر طعم تجربه همکاری با کارلتو را چشیده و او را به لیگ ام.ال.اس ببرد و هدایت تیم باشگاهی اش را به او بسپارد. از سوی دیگر قرارداد فعلی آنچلوتی با ناپولی تا دوسال دیگر اعتبار دارد. او در سال 2018 و بعد از یک فصل حضور در بایرن مونیخ، هدایت ناپولی را در دست گرفت.

آنچلوتی سابقه موفقی در فوتبال اروپا داشته و سه بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا (دوبار با میلان و یک بار با رئال مادرید) و تجربه قهرمانی در لیگ های ایتالیا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و آلمان را در کارنامه مربیگری اش می بیند.

جرج ماس، شریط بکام در باشگاه اینترمیامی در صحبت هایی گفته:« باشگاه در آستانه معرفی سرمربی جدیدش قرار دارد. او فردی است که قبلا سابقه مربیگری در بالاترین سطوح را داشته و مدتها هم فوتبال بازی کرده است.»

آقای ماس در ادامه صحبتهایش اعلام کرد که اینترمیامی در جستجوی بازیکنان انگلیسی برای تقویت تیمش است:« ما برخی بازیکنان انگلیسی را زیر ذره بین داریم. با برخی از بازیکنان انگلیسی هم مذاکراتی داشته ایم و فکر می کنیم که به زودی چند بازیکن انگلیسی به اینترمیامی ملحق خواهند شد.»

6363