دیبالا جانشین احتمالی نیمار در پاری سن ژرمن

دیبالا جانشین احتمالی نیمار در پاری سن ژرمن

سایت رسمی فوتبالی- این طور به نظر می رسد که روزهای حضور نیمار در باشگاه پاری سن ژرمن به شماره افتاده است. لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن روز شنبه در صحبتهایی گفت:« روند مذاکرات برای جدایی نیمار پیشرفت چشمگیری داشته است.» بدین ترتیب حالا مدیران باشگاه پاریسی در جستجو برای یافتن جایگزین ایده آلی برای نیمار هستند و به نظر می رسد که او را پیدا کرده اند.

به گزارش فوتبالی، رسانه های ایتالیایی در گزارشهایشان به این نکته اشاره کرده اند که دیبالا جانشین نیمار در باشگاه پاریسی خواهد بود و سران این باشگاه،قصد دارند تا این ستاره آرژانتینی را جایگزین بازیکن برزیلی و پرحاشیه شان نمایند.

کالچو مرکاتو در گزارشی به این نکته اشاره کرده که مقامات یوونتوس در انتظار دریافت پیشنهاد رسمی پاری سن ژرمن از سوی لئوناردو برای دیبالا هستند. دراین گزارش یادآوری شده که در روزهای اخیر مذاکراتی میان لئوناردو (مدیرورزشی پاری سن ژرمن)و نزدیکان دیبالا از جمله خورخه آنتون، مدیربرنامه های او انجام شده است و به نظر می رسد که روند مذاکرات در مسیر خوبی در حال پیش روی است.

دیبالا به خوبی می داند که در یوونتوس ساری جایی نخواهد داشت و مائوریتسیو ساری روز شنبه و بعد از بازی تیمش مقابل اتلتیکومادرید، خیلی صادقانه و شفاف این را به دیبالا اعلام کرده. از همین رو جدایی او از این باشگاه ایتالیایی اتفاقی قریب الوقوع به نظر می رسد. یکی از مدیران یوونتوس هم اعلام کرده است که قصد ندارند تا نام دیبالا را در فهرست بازیکنان تیم برای لیگ قهرمانان اروپا رد کنند تا بدین ترتیب فضای خالی برای قراردادن نام چند بازیکن دیگر دراین لیست داشته باشند.

گاتزتادلوسپورت در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که باشگاه پاری سن ژرمن آماده است تا دستمزدی سالانه 12 میلیون یورویی به دیبالا بپردازد و رقم انتقال او به پاریس بین 60 تا 70 میلیون یورو خواهد بود.

 6363