تماس مسی با نیمار: به رئال مادرید نرو!

تماس مسی با نیمار: به رئال مادرید نرو!

سایت رسمی فوتبالی - به نظر می رسد لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، تمایل بسیاری به بازگشت نیمار به بارسلونا دارد و یکی از عوامل اصلی این انتقال به شمار می آید.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و بارسلونا تلاش های خود را برای جذب ستاره برزیلی پاری سن ژرمن آغاز کرده اند و به نظر می رسد که این انتقالات به مراحل پایانی خود رسیده است. بازیکن آرژانتینی بارسلونا به هیچ عنوان نمی خواهد که دوست نزدیکش برای رئال مادرید به میدان برود و گفته می شود که با این بازیکن 27 ساله تماس گرفته تا درباره توافق با رقیب بارسا به او هشدار دهد و از او بخواهد که بار دیگر به نیوکمپ بازگردد. رابطه بین این دو بازیکن بسیار خوب است و لوییس سوارز نیز ارتباط بسیار خوبی با هر دوی آنها دارد. این مثلث هجومی در زمان حضور همزمان در بارسلونا موفقیت های بسیاری را برای این تیم به ارمغان آوردند. ارتباط بین مسی و نیمار فراتر از مسائل داخل زمین است. علاوه و احترام این دو بازیکن و رفاقت آنها در بیرون از دنیای فوتبال نیز ادامه دارد. نیمار همیشه اعلام کرد که بازی در کنار مسی به رشد او کمک کرده است. ستاره آرژانتینی دو سال پیش تمام تلاش خود را برای جلوگیری از جدایی نیمار از نیوکمپ انجام داد اما موفق نشد و از آن زمان بارها گفته که از بازگشت او به بارسلونا استقبال می کند. 

روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که این دو بازیکن در روزهای اخیر تماس تلفنی با یکدیگر داشته اند و در این تماس مسی از نیمار خواسته که به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ منفی بدهد. مسی جایگاهی بیش از یک کاپیتان در بارسلونا دارد. نظرات و علایق او نقش مهمی در تصمیمات باشگاه ایفا می کند. مدیرعامل باشگاه بارها نظرات این بازیکن را پرسیده و تلاش کرده که در راستای آرامش او کار کند. این موضوع در انتهای فصل پیش و پس از حمایت مسی از ارنستو والورده بار دیگر به اثبات رسید. در جریان نیمار نیز بسیاری از بازیکنان علاقه خود به بازگشت او را اعلام کردند اما در واقع نیازی به این کار نبود چرا که علاقه مسی به بازی در کنار ستاره برزیلی و سوارز کافی بود. خوشحالی مسی برای مدیران نیوکمپ از هر چیز دیگری مهمتر است. 

1070