پاری سن ژرمن وینیسیوس را در ازای نیمار از رئال مادرید می‌خواهد

پاری سن ژرمن وینیسیوس را در ازای نیمار از رئال مادرید می‌خواهد

سایت رسمی فوتبالی – مذاکرات بر سر انتقال نیمار از پاری سن ژرمن به بارسلونا یا رئال مادرید ادامه دارد. پیشنهاد رئال مادرید برای جذب این بازیکن رد شده است، چرا که لئوناردو، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی خواهان آن شده که وینیسیوس جونیور به این باشگاه برود.

لئوناردو این بازیکن را دوست دارد، چرا که او رفتاری برخلاف نیمار دارد و حرفه‌ای رفتار می‌کند. منابع نزدیک به پی‌اس‌جی گفته‌اند که پاریسی‌ها به رئال گفته‌اند حاضرند نیمار را به آنها بفروشند، به شرط آن که وینیسیوس مسیر عکس را بپیماید. اما رئال این پیشنهاد را رد کرده است. 

فلورنتینو پرز، رییس رئال به هیچ وجه حاضر به از دست دادن این بازیکن 18ساله نیست. او بازیکنی محبوب هواداران است و زین‌الدین زیدان هم بسیار او را می‌ستاید.

مشکل دیگر این است که وینیسیوس همیشه گفته نیمار الگویش است، و هر دو هم در آکادمی فلامنگو پرورش یافته‌اند. او گفته که دوست دارد روزی کنار نیمار بازی کند.

پی‌اس‌جی حاضر است به عنوان بخشی از قرارداد انتقال نیمار، بازیکن بگیرد اما رئال مادرید و بارسا بازیکنانی که پی‌اس‌جی بخواهد را به این باشگاه پیشنهاد نداده‌اند. رئال به دنبال انتقال گرت بیل و خامس رودریگز است و بارسا هم فیلیپه کوتینیو را در نظر دارد. این در حالی است که پاری سن ژرمن به دنبال جذب نلسون سمدو، ایوان راکیتیچ و عثمان دمبله در ازای نیمار است.

8444