گالیانی: واندا قربانی زن‌ستیزی در فوتبال شده است

گالیانی: واندا قربانی زن‌ستیزی در فوتبال شده است

سایت رسمی فوتبالی - آدریانو گالیانی نایب رئیس اسبق میلان گفت که واندا نارا قربانی "زن ستیزی" در فوتبال شده است و همچنین ابراز امیدواری کرد که اینتر و میلان دوباره بتوانند تبدیل به غول های فوتبال ایتالیا شوند.

به گزارش فوتبالی، واندا نارا همسر و وکیل ایکاردی انتقادهای زیادی را متحمل شده است اما گالیانی در مصاحبه با کوریره دلاسرا گفت:"بحث ایکاردی به خاطر زن ستیزی دنیای فوتبال بیش از حد بزرگنمایی شده است. هر زمانی که واندا نارا دهانش را باز می کند، طوفان آغاز می شود. اما اگر وکلای سرشناس نظیر مینو رایولا و ژرژ مندس این گونه رفتار کنند، هیچ کس اعتراضی نمی کند. ایکاردی مهاجم خوبی است. اگر تحت کنترل من بود تلاش می کردم تا در مسیر درستی قرار بگیرد."

نایب رئیس اسبق میلان در مورد شرایط اینتر و روسونری ها صحبت کرد:"اینتر در سال 2010 توانست سه گانه را ببرد و سال بعدش میلان قهرمان اسکودتو شد. بعد از آن هشت سال یوونتوس تیم برتر بود. امیدوارم که شهر میلان بتواند به دوران طلایی دهه 60 برگردد، زمانی که هر دو تیم قهرمان اروپا شدند. میلان و اینتر می توانند لوکوموتیو فوتبالی ایتالیا باشند چرا که شهر میلان در مورد اقتصاد کشور هم خیلی مهم است."

در حال حاضر گالیانی 75 ساله مدیریت باشگاه مونزا در لیگ دسته سه ایتالیا را به عهده دارد. وی در مورد مقایسه آلگری، مورینیو و اسپالتی  هم صحبت کرد:" من دوست خوبم مکس (آلگری) را انتخاب می کنم. اگر او مناسب نباشد، دو گزینه دیگر آماده هستند."