مالکوم: در بارسلونا بسیار خوشحال بودم

مالکوم: در بارسلونا بسیار خوشحال بودم

سایت رسمی فوتبالی - مالکوم، مهاجم سابق بارسلونا، تاکید دارد که علیرغم انتقال به زنیت و عدم موفقیت در لالیگا، در دوران حضور خود در این باشگاه بسیار خوشحال بوده است. 

به گزارش فوتبالی، این وینگر 22 ساله با امضای قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو و 5 میلیون یورو بند پاداش پس از پیوستن آنتوان گریزمان به بارسلونا، از این تیم جدا شده و به زنیت سن پترزبورگ رفت. او در مدت حضور خود در لالیگا تنها در 24 بازی به میدان رفت و 4 گل نیز به ثمر رساند. این بازیکن برزیلی درباره شرایط حضور خود در بارسلونا به سایت گل گفت: " من همیشه تمام تلاشم را کردم چون در باشگاهی مانند بارسلونا باید همیشه آماده باشی. هربار که به زمین رفتم با تمام سعی و توان بازی کردم. فوتبال همین است. باید از فرصت ها استفاده کرد. زنیت برای جذب من بسیار تلاش کرد و پیشنهاد بسیار خوبی نیز ارائه داد. من در بارسلونا خیلی خوشحال بودم و اطمینان دارم که در زنیت نیز خوشحال خواهم بود. "

مالکوم همچنین با تمجید از لیونل مسی درباره تجربه بازی در کنار این بازیکن گفت: " مسی یک بازیکن استثنایی است. او انسانی بزرگ و یک هم تیمی خوب است. به همه احترام می گذارد و ما رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داشتیم. او واقعا در سطح جهانی است و شایستگی تمام موفقیت هایی که به دست آورده را دارد. "

1070