توافق پیشین هافبک مدنظر رئال مادرید با تاتنهام

توافق پیشین هافبک مدنظر رئال مادرید با تاتنهام

سایت رسمی فوتبالی - برونو فرناندز مدعی شده که در طول تابستان با باشگاه تاتنهام به توافق رسیده بود اما مدیران اسپرتینگ لیسبون جلوی انتقال او به لیگ برتر را گرفتند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی پرتغال پیش از این علاقه خود به بازی در انگلیس را اعلام کرده بود و پیشنهاداتی از سوی منچستریونایتد نیز داشت. تاتنهام مذاکراتی را با باشگاه اسپرتینگ برای جذب این بازیکن انجام داده بود اما او حالا به عنوان جانشین جیوانی لوسلسو شناخته می شود که با قراردادی قرضی به رئال بتیس منتقل شد. این بازیکن 24 ساله در گفتگو با نشریه GQ پرتغال اظهار داشت: " همانطور که می دانید تاتنهام پیشنهادات بسیاری برای من ارائه کرد. همه چیز از نظر من خوب بود یا حداقل اینطور به نظر می رسید. من هرگز درخواست زیادی نداشتم. مدیر برنامه من کارهای مالی را انجام می دهد. هدف من بوده و هست که در انگلیس بازی کنم و اسپرتینگ و سایرین این را می دانند. وقتی شرایط وجود داشت باید این اتفاق رخ می داد. اما اسپرتینگ باور داشت که پیشنهاد مالی کافی نیست و من باید به این تصمیم احترام بگذارم. "

فرناندز تابستان گذشته قرارداد 5 ساله ای را با باشگاه اسپرتینگ به امضا رساند و بند فسخ موجود در این قرارداد 35 میلیون یورو تعیین شده است. در روزهای گذشته شایعات بسیاری به تمایل رئال مادرید برای خرید این بازیکن به گوش می رسید اما در فاصله دو روز مانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هنوز خبری به صورت رسمی درباره این انتقال منتشر نشده است.

1070